צילום אילוסטרציה חן גלילי

חיילי כפר סבא הקשיבו: ההסעות הישירות לדרום הארץ צפויות להתחיל באמצע נובמבר

בעירייה מחכים לאישור סופי של משרד הביטחון, לאחר שעמדו בדרישות האבטחה של המשרד בתחנה המרכזית בעיר. סגן ראש העירייה הרסגור-הנדין: "ההסעות יחלו בטווח הזמן הקרוב"

פורסם בתאריך: 24.10.19 11:07

הורים שילדיהם משרתים בבסיסי צה"ל בדרום הארץ מפעילים מזה זמן מה לחץ רב על עיריית כפר סבא ומשרד הביטחון כדי שיספקו הסעות לחיילים מכפר סבא לעיר הבה"דים בצומת הנגב. כפי שנחשף בצומת השרון הופסקו לפני כשנה הסעות "חליף רכבת" מרכבת נורדאו על קריית ההדרכה ובעקבות עצומת חיילים ולחץ ההורים הבטיחו בעירייה לקדם את הנושא בהקדם האפשרי. לצומת השרון נודע כעת כי בעקבות דין ודברים בין מחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין, לבין משרד הביטחון צפויות ההסעות להתחדש כבר לקראת אמצע נובמבר 2019 מכפר סבא, ישירות לעיר הבה"דים. הכל תלוי באישור הסופי של המשרד, לאחר שבעירייה סיפקו את מתחם התחנה המרכזית ברחוב ויצמן בעיר כמקום מאובטח על פי דרישתם וביקשו לאשר זאת סופית.

תושב העיר יובל קדוש, אב לעומר, חייל בגבעתי המשרת בבסיס קציעות שבנגב, אומר כי הם מאוד שמחים על שיתוף הפעולה אולם לא יחדלו מהלחץ כל עוד ההסעות לא יתקיימו בפועל. "אני נמצא בקשר הדוק עם הרסגור, יחד עם עוד כמה הורים שילדיהם משרתים באזור הדרום", הוא אומר, "אנחנו מפעילים המון לחץ על הרסגור ועל העירייה. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה ומקווים שהסאגה הזאת תיגמר בקרוב. אין שום סיבה שבעולם שילדי העיר כפר סבא יצטרכו לנדוד לכל מיני ערים אחרות כדי להגיע לבסיסם. אנחנו עיר מספיק גדולה ומכובדת. העיכוב הזה של משרד הביטחון וכל הדרישות מכעיסות מאוד. הסיבה לא ברורה לנו אבל אנחנו לא נשקוט עד שזה ייסגר. אין סיבה שזה לא יקרה".

"בעירייה מפעילים לחץ מאוד גדול בנושא, אפילו הגיעו לכדי תחינות כדי לארגן את ההסעות", אומר גורם עירוני, "מבחינתם הם עשו את כל מה שצריך כולל מקום ואבטחה. יש הרבה מאוד חיילים שזקוקים להסעה הזאת. התאריך למיטב הבנתי כבר נקבע, וזה הולך לקרות ב-99 אחוז, אלא אם יהיה איזה בלת"ם לא צפוי".

הרסגור-הנדין מסר בתגובה: "ההסעות יחלו בטווח הזמן הקרוב עד שבועות בודדים כפי שאני רואה את זה. אבל עד שלא נראה התחייבות סופית ממשרד הביטחון אני לא יכול להתחייב על מועד. אנחנו עמדנו בכל הדרישות ומשתדלים לזרז את ההפעלה ככל יכולתנו".

בחירות. עילאי הרסגור-הנדין. צילום ליאור פילשטיינר

עילאי הרסגור-הנדין. צילום ליאור פילשטיינר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר