רפי סער (צילום ראובן קפונצקי) ועמירם מילר

אחרי שכבר השתתף בישיבות בלי אישור, משרד הפנים פסל את מינויו של עמירם מילר כחבר בהנהלת החברה הכלכלית

מילר לקח חלק בישיבות הדירקטוריון למרות שטרם אושר מינויו על ידי הוועדה כנדרש, מינוי שכאמור מעולם לא התקבל. מינויו של מספר חמש ברשימתו של סער, אבי יבין-קלוגר, אושרה בשל "כישורים מיוחדים"

פורסם בתאריך: 9.12.19 17:23

הוועדה לבדיקת כשירות מינויים בתאגידים עירוניים במשרד הפנים פסלה בישיבתה ביום חמישי שעבר את מינויו של חבר המועצה לשעבר ויו"ר מפלגת העבודה בכפר סבא, עמירם מילר, כנציג ציבור בדירקטוריון החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא. נזכיר שמילר לקח חלק בישיבות הדירקטוריון למרות שטרם אושר מינויו על ידי הוועדה כנדרש, מינוי שכאמור מעולם לא התקבל. עוד נזכיר שחברת המועצה מהאופוזיציה הדר לביא פנתה בחודש מאי למשרד הפנים וטענה כי "מסתמן דפוס עקבי של מינויים פוליטיים בתאגידים העירוניים, כך למשל ביחס לעמירם מילר שמפלגתו מימנה את ראש העיר רפי סער".

בתוך כך אישרה הוועדה את מינויו של אבי יבין-קלוגר, מספר חמש ברשימתו של סער למועצת העיר, כנציג ציבור בדירקטוריון החברה הכלכלית, בשל "כישורים מיוחדים", המאפשרים את המינוי למרות זיקתו הפוליטית לראש העירייה סער. מקרב עובדי העירייה, אישרה הוועדה את מינויה של מהנדסת העיר, עליזה גרנות-זיידלר, כחברה בדירקטוריון החברה הכלכלית.

מעיריית כפר סבא נמסר כי הוועדה אישרה גם את מינויים של מנהלת אגף נוער צעירים וקהילה, מירב הלפמן, כנציגת העירייה בדירקטוריון החברה העירונית לתרבות ופנאי, ואת מינויו של חבר המועצה לשעבר ד"ר אמיר גבע כנציג ציבור בדירקטוריון החברה.

ראש העיר, רפי סער: "אני מברך את חברי הדירקטוריונים של החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ושל החברה העירונית לתרבות הפנאי, התורמים מזמנם למען כלל הקהילה הכפר-סבאית ולמען קידום פרויקטים ויוזמות שונות לרווחת כל תושבות ותושבי העיר. אני סמוך ובטוח כי יחד, בכוחות שלובים, נוביל את כפר סבא להיות העיר הטובה בישראל בכל תחומי החיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר