אילוסטרציה של שוד
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

המשטרה: נתפסו הפורצים שכלאו במזווה קשישה בשכונת אליעזר

המשטרה הודיעה שתפסה בני זוג תושבי קלקיליה החשודים בפריצה הטראומתית מהחודש שעבר

פורסם בתאריך: 7.1.20 16:19

נתפסו שני חשודים, בני זוג מקילקליה, בפריצה לביתה של קשישה בת 71 ברחוב שלונסקי בשכונת אליעזר בכפר סבא. על פי החשד השניים איימו עלייה וכלאו אותה במזווה.

שוד בשכונת אליעזר: "הם סתמו לי את הפה ואמרו שאם אשתף פעולה הם לא יהרגו אותי"

לצומת השרון סיפרה אז הקשישה כי כשהיא חזרה לקראת חצות לביתה מבית החולים מאיר שם אושפז בעלה, השניים הפתיעו אותה, חסמו לה את הפה עם היד, איימו עליה שיהרגו אותה אם לא תשתף פעולה ולבסוף, לאחר שלקחו כסף מזומן ותכשיטים, כלאו אותה במזווה ונמלטו ברכבה. היא הייתה נותרת שם עוד זמן רב לולא תושייתה כששברה את הדלת רצה בגשם שוטף אל השכנים והזעיקה את בניה ואת המשטרה.

על פי הודעת המשטרה: "בחקירה מאומצת של משטרת ישראל, תוך שימוש במיטב האמצעים העומדים לרשותה, נערכה אמש פעילות מבצעית ובלשי המשטרה ביחד עם כוחות מיוחדים נכנסו לקלקיליה ועצרו את החשוד ואשתו. החשודים (40, 26) הובאו לחקירה בתחנת המשטרה ויובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקוה. החקירה נמשכת".

אז סיפרה הקשישה לצומת השרון כי איבדה את הביטחון והיא ישנה מאז האירוע הטראומטי אצל בתה. בנוסף בוועד השכונה ביקשו מהמשטרה להגביר את הביטחון בשכונה. "יש פה אנשים שהתבגרו פה כמוני וכמו זוגתי ואחרים ויש גם כמה צעירים – ואת כולם זה מפחיד כי אף אחד לא רוצה להיתקל או להסתבך בעימות גופני", אמר יו"ר וועד השכונה, דוד ריצ'קה, "אנחנו לא רמבו, אך מקווים שנצליח להחזיר את ההרתעה לשכונה ואנחנו פועלים בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר