יוסי סדבון ותהילה מימון
יוסי סדבון ותהילה מימון

מי פה באופוזיציה? הסכסוך בסיעתו של סדבון מגיע לחברה הכלכלית

באופוזיציה דורשים להחליף את תהילה מימון בדירקטוריון החכ"ל בראש העיר לשעבר צביקה צרפתי. מימון: "ההחלטה מי הוא חבר אופוזיציה היא לא בידי החתומים על המסמך"

פורסם בתאריך: 15.1.20 10:17

יו"ר האופוזיציה במועצת עיריית כפר סבא, יוסי סדבון, שלח הבוקר (רביעי) מכתב לראש העיר רפי סער בו הוא מבקש להחליף את נציגת האופוזיציה חברת סיעתו, תהילה מימון, בדירקטוריון החברה הכלכלית בראש העיר לשעבר צביקה צרפתי. המכתב חתום על ידי חברי האופוזיציה הדר לביא, אמיר סילבר, פנחס כהנא, צביקה צרפתי וקרן גרשון. מנגד תבקש מימון בעצמה להעלות למועצת העיר אישור חוזר למינוי שלה לדירקטוריון החברה הכלכלית. לצומת השרון אמרה: "ללא קשר אליי, הפתיעה אותי בחירתו של יוסי להוציא מסיעתו תפקיד משמעותי כל כך".

"בתאריך ה-3 במאי 2019 מונתה חברת המועצה תהילה מימון בישיבת דירקטוריון החברה הכלכלית כנציגת האופוזיציה לשמש כדירקטורית בחברה הכלכלית", נכתב. "המינוי התאפשר לאחר אישור מועצת העיר נוכח סעיף 249א (3) לפקודת העיריות הקובע שנציגי העירייה בתאגידים עירוניים יבחרו כך שישמרו יחסי הסיעות במועצה. נוכח מספר חברי האופוזיציה במועצת העיר נציג אחד חייב להיות שמור לאופוזיציה שהיא זו הקובעת את נציגה. מאחר והמינוי אינו אישי אלא סיעתי, אנו חברי האופוזיציה החתומים מטה מבקשים להחליף את תהילה מימון בצביקה צרפתי (ראש העיר לשעבר של העיר כפר סבא) כמי שייצג את האופוזיציה בחברה הכלכלית. נבקש לאשר את המינוי של צביקה צרפתי בישיבת מועצת העיר הקרובה כנציג האופוזיציה במקום תהילה מימון".

צביקה צרפתי. צילום רמי זרנגר

צביקה צרפתי. צילום רמי זרנגר

נזכיר כי סדבון הודיע לאחרונה על הפסקת פעילותה של מימון בסיעתו "כפר סבא בראש" לאחר שמונתה ליו"ר ועדת הכספים העירונית. סדבון טען כי מדובר בהתערבות "בוטה וגסה" של ראש העיר במינויים של סיעה שאינה שלו והאשים את מימון בחוסר נאמנות כיוון שלטענתו מדובר בתפקיד קואליציוני מובהק שאינו מתיישב עם היותה שליחת הסיעה לוועדת כספים מתוקף היותה חברת אופוזיציה.

"האופוזיציה רשאית למנות נציג אחד לתאגיד עירוני בהתאם ליחסי הסיעות במועצה", מסביר סדבון. "מאחר והמינוי אינו אישי אלה סיעתי נדרשת החלפה זו לבקשת חברי האופוזיציה החתומים על המסמך".

מדוע בחרתם למנות את צרפתי ולא מישהו מסיעתך, אם אתה כותב שזה עניין סיעתי?

"האופוזיציה כולה רשאית למנות נציג אחד בלבד. לצורך כך מתאחדות כל הסיעות. לא ניתן למנות נציג הדירקטוריון העירוני ללא הסכמתם. גם בעבר בחרנו את הנציגים לוועדות השונות בהסכמה משותפת".

מימון בתגובה: "אין לי ספק בתרומתי לפעילות העירונית בכלל ולחברה הכלכלית בפרט. בנוכחות, במחויבות, בהתעמקות בנושאים המועלים ובבחינת הנושאים השוטפים.
ככל שאדרש לכך, בכוונתי לבקש להעלות למועצת העיר אישור חוזר למינוי שלי לדירקטוריון החברה הכלכלית. ההחלטה תהיה בידיים של מועצת העיר. בהתייחס לפנייה עצמה, ללא קשר אליי, הפתיעה אותי בחירתו של יוסי להוציא מסיעתו תפקיד משמעותי כל כך. בנוסף חשוב לציין שההחלטה מי הוא חבר אופוזיציה היא לא בידי החתומים על המסמך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר