סער מיכאל עם נסרין קדרי בהופעה במועצה האזורית אשכול. צילום גבי מיכאל

על הבמה עם נסרין: צפו בזמר סער מיכאל בן ה-10 מגשים חלום

צפו בסרטונים עם הביצוע המלא: הזמר המחונן משכונת הדרים הוזמן על ידי הזמרת נסרין קדרי לשיר איתה בהופעה בסוף השבוע את "אלבי מעאק", והמשיך לשיר נוסף. "זה היה דואט בין כוכבים", אומר גבי האב הנרגש

פורסם בתאריך: 2.2.20 13:25

הזמר בן ה-10, סער מיכאל מכפר סבא, שסרטונים שלו שר חורכים את הרשת, הוזמן לשיר בסוף השבוע האחרון עם הזמרת המצליחה נסרין קדרי בהופעה שלה במועצה האזורית אשכול. מיכאל, נזכיר, התפרסם בין השאר גם בזכות הביצוע שלו לשיר שלה "אלבי מעאק" ששר בפיג'מה בסלון ביתו. היא אף צפתה בסרטון ששלחו לה מתוכנית הטלוויזיה "הצינור" הייתה נפעמת מהאופן שבו הוא שר.

בראיון רחב לצומת השרון אמר מיכאל על התחושה לעמוד על הבמה מול קהל רב: "זו באמת הרגשה מיוחדת. בהתחלה יש לחץ מטורף אבל אתה בסוף מבין שהבמה היא האזור הפרטי שלך ואתה הופך להיות בטוח עם עצמך ומוציא את כל מה שיש לך. אני מרגיש שאני מופיע גם בשביל עצמי וגם בשביל הקהל".

סער מיכאל עם נסרין קדרי מאחורי הקלעים לפני ההופעה. צילום גבי מיכאל

"קיבלנו את ההזמנה מנסרין עוד לפני הכתבה בצומת השרון", מסביר האב גבי, "לא דיברנו על זה כי לא ידענו אם זה יקרה או שלא. כשהתקשרו מההפקה שלה אמרו שנסרין מאוד אהבה את הביצוע ושהיא רוצה שנגיע לאחת ההופעות ומיד נענינו. אמרנו שסער ישמח ושהוא ציפה לזה כי הוא יודע שאנשים אהבו מאוד את הביצוע שלו. בהתחלה חשבנו שנופיע איתה בהופעה הראשונה שלה בהיכל 'מנורה מבטחים', אבל הם עשו בסוף שינוי בקונספט של ההופעה ואירחו את המשפחה של מוטי בן שבת שנהרג כשניסה להציל אנשים בהצפות בנהריה. אמרנו שאנחנו מבינים ושנשמח להופיע איתה בכל מקום. רצינו מאוד כבר לממש את החוויה ובחרנו לנסוע לאשכול".

עוד לפני שעלה לשיר, נסרין פגשה את מיכאל מאחורי הקלעים. "זה היה מפגש קצר", מספר גבי, "היא החליפה איתו כמה מילים והוא המתין מאחורי הקלעים לתור שלו לעלות. הוא מאוד התרגש, בכל זאת מדובר בנסרין ובהופעה גדולה. אבא שלי חיכה איתו מאחורי הקלעים והרגיע אותו. אני הלכתי לתוך הקהל כדי לצלם. בהתחלה דיברנו לשיר רק את אלבי מעאק, אבל הוא הדהים שם את כולם. אם תסתכל בסרטון, תסתכל על העיניים של הנגנים שלא מבינים מה קורה שם. גם היא מסתכלת בעצמה ולא מבינה. היא אמנם ראתה סרטון שלו ב'הצינור' אבל לדעתי היא הופתעה מהביטחון העצמי שלו על הבמה. הוא פרפורמר. זה היה ממש דואט בין כוכבים. אחרי שהשיר הסתיים הוא אמר 'תודה רבה' ובא ללכת ואז היא אמרה לו 'עצור, לאן אתה הולך?', ושאלה איזה עוד שיר הוא רוצה לשיר איתה. הוא אמר לה 'ישמע האל'. הקהל היה על הרגליים. כשהוא ירד היא עוד שאלה את הקהל 'יצאתם מהשוק?' והמשיכה בהופעה".

ואיך היא הגיבה בסוף ההופעה?

"היא אמרה לו בסוף 'אני כל כך אוהבת אותך, אלו השירים הכי קשים. אני יכולה להתחתן איתך?', והיא גם אמרה לו 'אנחנו עוד נפגש'. אני לא יודע בדיוק איך לפרש את זה".

ומה הוא חשב?

"הוא מודע לעצמו, הוא יודע שהיה מוצלח".

היו תגובות גם מהציבור אחרי שהעלתם את הסרטונים בסוף השבוע לרשת?

"אילו תגובות אני מקבל. מישהו תייג את עצמו נוסע באוטו וברקע הילד שר. אחר כתב 'הפכת את האולם, הרמת את ההופעה'. שתבין, אנשים כבר הכירו אותו לפני ההופעה. לפני שהתחלתי לצלם מישהי אמרה לחברה שלה 'חכי, עכשיו את מתעלפת'. והיה גם מישהו שאמר לי 'הבן שלך יכניס אותי לחופה'. אתה יודע, בהופעות של אפי נצר, אפי אמר 'הילדים גונבים את ההצגה'. אני חושב שהוא הרוויח את ההצגה הזאת ביושר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר