עו"ד דן אשכנזי
עו"ד דן אשכנזי

דן אשכנזי, מבכירי עורכי הדין בכפר סבא, הלך לעולמו

אשכנזי חי בשנים האחרונות בצרפת, שם גידל דבורים ואף צייר ופרסם את ציוריו. לאחרונה שב ארצה. הלוויתו תתקיים היום (ו') בבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא

פורסם בתאריך: 6.3.20 09:45

דן אשכנזי, מבכירי עורכי הדין בכפר סבא ומהמוכרים שבהם, הלך אתמול (חמישי) לעולמו והוא בן 74. אשכנזי היה גרוש והותיר אחריו שני ילדים ושתי נכדות. מאז 1988 חי עם זוגתו קארן פרל. הוא אושפז לפני כחודש וחצי עקב כשל תפקוד בכבד ובנסיבות אלה גם סיים את חייו. בתקופה האחרונה הוא חי בצרפת ולאחרונה שב לארץ. ההלוויה תתקיים היום (שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין פרדס החיים בכפר סבא.

אשכנזי החל לעסוק בעריכת דין לפני כ-50 שנה, תחילה בתל אביב ולאחר מכן ברמת גן. את המשרד בכפר סבא פתח ברחוב התעש בשנת 2007. לפני מספר שנים סגר את המשרד, מכר את ביתו ועבר לגור בברטאן שבצרפת, תוך כדי שהמשיך לעסוק בעריכת דין בארץ. במקביל, מספרים חבריו, הוא פתח שם מסלול טיולים, ייצר אלכוהול, למד דבוראות וגידל דבורים ואף צייר ופרסם את ציוריו. בנוסף היה עו"ד אשכנזי, איש ספרות וספר. יחד עם שלושה שותפים הוא פתח את פורום "שונרה" ששיתף מיצירותיהם של עשרות כותבים, ושם גם פרסם מסיפוריו ושיריו.

אשכנזי לחם במלחמת יום הכיפורים שהותירה עליו חותם עמוק. בספטמבר 2018 הסכים לכתוב עבור צומת השרון טור על קורותיו במלחמה.

המלחמה ההיא: כבר 45 שנה, זהו בשבילי יום כיפור | טור מיוחד של דן אשכנזי

כמה חודשים מאוחר יותר הסכים גם להשתתף בפרויקט מיוחד של צומת השרון, שבו התראיין על ידי שותפו וחברו נדב סולמון וסיפר לו על המלחמה.

ראיון מיוחד: נדב סולמון מחזיר את חברו ושותפו דן אשכנזי לקרבות של מלחמת יום הכיפורים

"הוא היה עורך הדין שלי במשך שנים רבות וגם חבר", סיפר חבר מועצת העיר לשעבר עמירם מילר, "הכרתי אותו גם משירותו בצנחנים וגם ביקרתי אותו כמה פעמים כשגר בצרפת. זה עצוב מאוד, הוא איש גדול, ותיק ומוכשר מאוד. זו אבדה גדולה".

"בצער רב וביגון קודר – דני, עו״ד דן אשכנזי, מורנו ורבנו – הותיר אותנו ללא מילים", כתבה שותפתו עו"ד דקלה ברנס. "נוח על משכבך בשלום, איש יקר, ענק, נדיר. אחד יחיד ומיוחד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר