המנוף שקרס, נטע רוטמן ז"ל. צילומים ניר קידר, מתוך עמוד הפייסבוק
המנוף שקרס, נטע רוטמן ז"ל. צילומים ניר קידר, מתוך עמוד הפייסבוק

"אין סיכוי סביר להרשעה": נסגר התיק נגד מפעיל המנוף שקרס בכפר סבא וגרם למותה של נטע רוטמן ז"ל

לפי הפרקליטות, חוות דעת מומחה מטעם מכון התקנים קבעה באמצעות בדיקות מעבדה כי בזרוע המנוף היה שבר מוקדם, שאינו נראה לעין, שגרם לקריסה במהלך עבודת המנוף

פורסם בתאריך: 17.5.20 18:36

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הודיעה היום לעורך דינו של משה אסרף, מפעיל המנוף שקרס באתר בנייה במרכז שרונה בכפר סבא לפני יותר משנתיים, ב-18.2.2018, וגרם למותה של נטע רוטמן ז"ל, כי תיק החקירה נגדו נסגר.

"לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק נמצא כי אין סיכוי סביר להרשעה ולכן התיק נסגר", מסרה הפרקליטות, "זאת, בהסתמך על חוות דעת מומחה מטעם מכון התקנים אשר קבעה באמצעות בדיקות מעבדה כי בזרוע המנוף היה שבר מוקדם, שאינו נראה לעין, שגרם לקריסה במהלך עבודת המנוף. שבר זה גרם לשבר בחוליה נוספת בזרוע המנוף, ולא ניתן היה לקבוע את שיעור עומס העבודה בו הפעיל החשוד את המנוף. לפיכך, המומחה קבע כי לא ניתן לומר בוודאות כי החשוד גרם לתאונה".

מהפרקליטות נמסר כי "הודעה על סגירת התיק נמסרה למשפחת המנוחה ובאת כוחה בפגישה שנערכה עימם במשרדי הפרקליטות. אנו משתתפים בצער המשפחה".

נטע רוטמן הובאה למנוחות בכפר סבא, מעצרו של מפעיל המנוף הוארך ביממה

רוטמן, נכה מלידה, יועצת ארגונית בעמותת נגישות ישראל, בת 52 מקריית אונו ואם לשניים, נהרגה כאמור לאחר שמנוף קרס על רכבה סמוך למרכז שרונה, בפינת הרחובות הצומת ודרך השרון בכפר סבא. מפעיל המנוף משה אסרף נעצר וממונה הבטיחות ואחראי האתר עוכבו לחקירה אך שוחררו זמן קצר לאחר מכן.

רוטמן הובאה למנוחות בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא. בעמותת נגישות ישראל ספדו לה: "בת, בת זוג, אמא שניה, קרובת משפחה, חברה. ממובילת הנגישות והשילוב בישראל. מנהלת בכירה בעמותת נגישות ישראל. אשה עם מוגבלות שעשתה הכל בשלמות עם כל הנאות החיים. נקטפה בטרם עת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר