פרופ' יורם לס. צילום מוטי מילרוד
פרופ' יורם לס. צילום מוטי מילרוד

לא לשכוח מסכות: פרופ' יורם לס יתארח ביום שישי בפורום מאג'די בכפר סבא

יחד עם פרופ' לס ישתתפו בפורום ד"ר דוד קליין, בעבר נגיד בנק ישראל, שידבר על ניהול המדיניות המקרו-כלכלית בתקופת הקורונה וגילה קליין, מנהלת ויועצת בתחום החינוך

פורסם בתאריך: 1.6.20 13:00

פרופ' יורם לס, מהפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, לשעבר חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה ומנכ"ל משרד הבריאות, מהמתנגדים הבולטים למדיניות הממשלה בטיפול במשבר הקורונה וממתנגדי הסגר והשבתת המשק בעקבות התפשטות הנגיף, יתארח ביום שישי בפורום מאג'די, פורום תושבים המתקיים מזה שנים במסעדת מאג'די בכפר סבא במסגרתו מרצים מובילי דעה בפני קהל מאזינים.

יחד עם פרופ' לס ישתתפו בפורום ד"ר דוד קליין, בעבר נגיד בנק ישראל, שידבר על ניהול המדיניות המקרו-כלכלית בתקופת הקורונה וגילה קליין, יו"ר סיעת נחל בהסתדרות המורים ומנהלת ויועצת בתחום החינוך.

"אנחנו גאים להיות הגוף התרבותי הראשון בכפר סבא שמחדש פעילותו, שלא באמצעות הזום, אחרי גזרות הקורונה. ייתכן ואנחנו אחד מגופי התרבות הראשונים במדינה שמחדשים את הפעילות", אומר אחד ממייסדי הפורום, תושב כפר סבא דב עילם.

המפגש יתקיים ביום שישי, 6.5, בשעה 15:00, ברחבת כיכר כץ מילר במרכז העיר, הסמוכה למסעדה, רחוב ויצמן 130.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אילן הדר

    נפלתם על הראש ? להזמין איש חסר אחריות כזה להרצות לנו על משבר הקורונה ? זה האיש שאמר (ציטוט לא מדויק) שאם ימותו 200 זקנים זה לא נורא… רק בגלל שהוא איש שמאל ומתנגד לממשלה הנוכחית לא אומר שצריך לתת לו פתחון פה.

  2. גאיה ש.

    אדם הזוי כולנו זוכרים שהבטיח שלא תצא המגפה מחוץ לסין…ושלא יהיו בארץ יותר מ-10 מתים מקורונה ועוד שטויות במיץ כל תחזיותיו התבדו לחלוטין. הוא סותר עצמו כל יומיים במספרים ונתונים מומצאים. תראו איך גיא זוהר פשוט עשה ממנו אפס, רק מציטוטים שלו בעצמו …הבן אדם הזוי ברמות ואני מאד חוששת שהוא סובל מדימנסיה ..מספיק לצפות קצת בשלל הראיונות שנתן בשלשה חודשים האחרונים בשביל להגיע למסקנה שהוא בבטחון עצמי מופרז מחרטט וממציא דברים ומספרים, ולא משנה שאתמול אמר הפוך. סחי, הזוי….

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל להזמין דווקא אותו מי שמזלזל במות קשישים במגיפה.. מבחינתו אנחע גרח עודף….קשקש צמרת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר