הפגנת ההורים והילדים אתמול בבוקר מול מפעל בר-און. צילום באדיבות ההורים
הפגנת ההורים והילדים אתמול בבוקר מול מפעל בר-און. צילום באדיבות ההורים

שוב: תושבים הפגינו מול מפעל בר-און, ותקפו את העירייה. רפי סער: "אנו פועלים כל העת. בסוף המפעל ייסגר"

בפעם השנייה השבוע הפגינו הורים ותלמידים מול המפעל שבשכונה הירוקה. "אני מציעה שרפי סער יפעל כפי שאמר כשהיה צריך את הקולות שלנו בקלפי", אומרת אחת המפגינות. ראש העירייה: "אנחנו פועלים כל העת בנחרצות מול המשרד להגנת הסביבה ומול גורמים נוספים"

פורסם בתאריך: 24.6.20 08:11

בפעם השנייה השבוע, הפגינו אתמול הבוקר כ-50 ילדים והורים מול מפעל בר-און שבצפון השכונה הירוקה בכפר סבא, מבתי הספר לאה גולדברג, ש"י עגנון וגני ילדים בשכונה. המפגינים קראו קריאות והניפו שלטים הקוראים למפעל להעתיק את מיקומו ובמחאה על מפגעי הריחות הרעים המגיעים לטענתם מהמפעל. הפגנה דומה התקיימה ביום ראשון.

"אוזלת היד היא של עיריית כפר סבא והעומד בראשה, שנבחר בזכות ביקורת קשה שהעביר על העירייה הקודמת, אבל בפועל הביקורת כיום מופנית אליו", אומרת אחת המפגינות לצומת השרון, "גם מהמשרד להגנת הסביבה אומרים לתושבים שמתקשרים למוקד שהפתרון הוא רק בידי העירייה. לפני הבחירות סער אמר שעל העירייה לקחת אחריות ולתקצב פתרונות מידיים לסוגיה הזאת ולנהל את המאבק עבור התושבים. הוא הצהיר שזהו תפקידה של מנהיגות אחראית. אז אני מציעה שהוא יפעל כפי שאמר כשהיה צריך את הקולות שלנו בקלפי".

הפגנת ההורים והילדים מול מפעל בר-און. צילום באדיבות ההורים

אם אחרת אמרה לצומת השרון: "המסר של ההפגנה הוא שהעירייה תתחיל לפעול מהר יותר לשחרור המפגע הזה. רפי, תעזור לנו. אנשים צריכים להתחיל לפעול פה פעולה מאסיבית. אנחנו יכולים להפגין שנתיים מול בר-און אבל בסוף אלו הרשויות שזורקות את האחריות אחת על השנייה שצריכות להתחיל לרקוע ברגליים ולהתחיל לעבוד. היום בהפגנה אמרנו – 'רפי בחרנו בך – תבחר בנו'. זה המסר. ויהיו הפגנות נוספות בהמשך השבוע".

ראש העירייה, רפי סער, אמר בתגובה: "אנחנו פועלים כל העת בנחרצות מול המשרד להגנת הסביבה ומול גורמים נוספים, גם בגלוי וגם מתחת לפני השטח, והמהלכים הללו יובילו בסופו של דבר לסגירת מפעל בר-און".

ממפעל בר-און לא התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיה

    אם ראש העיר לא מתכוון לשלם פיצוי למפעל כדי שיתפנה, איך הוא מתכוון לסגור אותו?
    שיכניס את היד לכיס, כי אחרת זה לא יקרה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר