שלשיית מה קשור. צילום אייל לנדסמן
שלשיית מה קשור. צילום אייל לנדסמן

ההצגה חייבת להימשך: היכל התרבות בכפר סבא חוזר לפעילות. מספר הצופים יוגבל

אחרי חודשים ארוכים של עצירת הפעילות בעקבות הקורונה, חוזר בסוף השבוע היכל התרבות בכפר סבא לפעילות עם הקרנת סרט והרצאה ביום שישי בבוקר באודיטוריום ספיר. בחודש יולי מתוכננות הופעות של שלישיית מה קשור, רשף לוי ויובל המבולבל וההצגות "קופיקו מלך הג'ונגל" ו"אמי הגנרלית"

פורסם בתאריך: 24.6.20 13:14

אחרי חודשים ארוכים של עצירת הפעילות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, חוזר בסוף השבוע היכל התרבות בכפר סבא לפעילות. ביום שישי, 26 ביוני, תתחדש הפעילות עם הקרנת הסרט האיראני "באראן", במסגרת אירועי "שישי מהסרטים", בליווי הרצאתו של זיו אלכסנדרוני, בשעה 9:30 בבוקר, באודיטוריום ספיר.

מספר הצופים באירועים בהיכל יוגבל ל-250. בהודעת העירייה נמסר שההיכל ייפתח לפעילות "באופן הדרגתי, בהתאם למתווה שסוכם על ידי שרי האוצר, התרבות והספורט להחזרת פעילויות מוסדות התרבות בישראל ובהתאם לכל הנחיות הממשלה".

במסגרת החזרה ההדרגתית לפעילות יתקיים האירוע הבא ביום שבת, 4 ביולי, עם הופעה של השלישייה הקומית "מה קשור". עוד בחודש יולי מתוכננת הופעה לילדים של יובל המבולבל ומני ממטרה, ההצגה "אמי הגנרלית", ההצגה "קופיקו מלך הג'ונג'ל" ומופע סטנדאפ של תושב כפר סבא רשף לוי.

רשף לוי. צילום דניאל צ'צ'יק

רשף לוי. צילום דניאל צ'צ'יק

עוד נמסר כי "בחודשים האחרונים עמל צוות היכל התרבות על בחינת הצגות ומופעים רבים שיוצגו במקום, כחלק מתוכנית איכותית ומרתקת עם החזרה לפעילות", וכן שבהיכל פועלים לקביעת מועדים חלופיים למופעי המנויים שנדחו.

יובל שם טוב (יובל המבולבל)

יובל שם טוב (יובל המבולבל)

"חזרת ההיכל לפעילות משמחת מאוד ומהווה בשורה של ממש עבור תושבי ותושבות העיר, הצמאים לתרבות ולהנאה ממופעים והצגות, כמו גם לאומנים ולאומניות שניזוקו קשות ממשבר הקורונה", מסרה חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עו"ד עדי לוי-סקופ, "אני מבקשת להודות לצוות ההיכל על פעילותו המבורכת בכל תקופת המשבר ומאמציו הרבים בבניית תוכנית חזרה איכותית ועשירה, וקוראת לכלל תושבי ותושבות העיר לבוא וליהנות מהשפע האיכותי של המופעים וההצגות".

ראש העירייה רפי סער אמר: "בחודשים האחרונים, עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל, נאלצנו לשנות את שגרת החיים שלנו ולוותר גם על הדברים האהובים עלינו, ביניהם הצגות ומופעים, שהיו חלק בלתי נפרד מעולמנו החברתי והתרבותי. עיריית כפר סבא רואה ערך רב בקיום פעילות תרבות בעיר ולצערי, טרם חזרנו לשגרה טרום תקופת הקורונה, אך גם בימים אלה נוכל לחזור וליהנות מהצגות ופעילויות תרבות מגוונות ואיכותיות לכלל האוכלוסייה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר