בני קריגר. צילום פרטי
בני קריגר. צילום פרטי

בני קריגר שוב נאלץ לסגור את הפאב ושוב פרסם פוסט זועם: "כל פעולה של הממשלה היא שליפה מהמותן"

בפוסט חריף שפרסם בעל הפאב "בני'ס" בכפר סבא הוא תוקף את הממשלה ומתרעם על הבלבול סביב ההנחיות החדשות: "הממשלה הזו הוכיחה שאין לה מושג מה הצעד הבא. בתקופה שבה אנשים מאבדים את פרנסתם הם רבים על ג'ובים, משכורות ורכבי שרד"

פורסם בתאריך: 7.7.20 15:42

בני קריגר, בעל הפאב "בני'ס" בכפר סבא, שכבר עורר סערה בחודש מאי השנה כשכתב פוסט שהפך ויראלי בו התלונן על כך שהמשטרה דרשה ממנו שלא למכור בירה בטייק אווי, שוב נאלץ לסגור את הפאב ושוב פרסם פוסט זועם על התנהלות הממשלה. זאת בעקבות ההנחיות החדשות המורות על סגירת אולמות אירועים, מועדונים וברים בשל ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה ברחבי הארץ.

"אני שוב סוגר", כתב לפני כמה שעות קריגר בעמוד הפייסבוק שלו, "כן, יכולתי לעבוד גם אתמול, אבל העדפתי לסגור. במשך כמה שעות המשטרה ניסתה להסביר לנו, בעלי הפאבים באזור כפר סבא, רעננה והוד השרון, מה אומרות התקנות החדשות, שיצאו לפני ההודעות לתקשורת על סגירה כללית מהצהריים. כמובן שעם אזהרות לאכיפה קשה ולא מתפשרת, וקנסות ללא אזהרה. כשיצאה ההודעה על סגירה כוללת, בעלי הפאבים ניסו להבין אם היא נכנסת לתוקף כבר אתמול. עומדים בעלי פאבים, שאמורים לפתוח בעוד שעה-שעתיים את הפאב, ולא יודעים אם מותר להם לפתוח או לא. יש להם עובדים שאמורים להגיע למקום העבודה, והם לא יודעים אם להגיד להם שממשיכים כרגיל, או שישארו בבית".

לדבריו בשלב מסוים התחיל להבין, שהמשטרה די מופתעת מההוראה החדשה. "כנראה שהממשלה יוצאת לתקשורת לפני שהיא מעדכנת את המשטרה, ואת הרשויות המקומיות", הוא כותב, "המשטרה אמורה לאכוף את התקנות, אבל הבלבול עצום, ואף אחד לא ממש יודע מה הם אמורים לאכוף, ואיך. במשך כל משבר הקורונה הממשלה הזו הוכיחה שאין לה מושג מה הצעד הבא, וכל פעולה היא שליפה מהמותן, עם הוראות אכיפה קשות למשטרה, שלא תמיד יודעת בדיוק מה ואיך לאכוף. הממשלה גם הוכיחה לנו ששר הבריאות, ראש הממשלה, והנשיא, לא מקיימים את התקנות שאם אנחנו לא נקיים, נקבל קנסות. אלפי עסקים סגרו כשאמרו להם, פתחו כשאמרו להם, וקיבלו קנסות כשניסו לסגור את הבור הכלכלי שנפלו אליו. הפעימות והמענקים לא מספיקים לכיסוי ההוצאות השוטפות של העסקים, ורבים מאוד מאלה שלא קרסו עד עכשיו, יקרסו בקרוב. לפי הדרך שאנחנו הולכים בה, כנראה שמקומות העבודה היחידים שיהיו פנויים, הם במשטרת ישראל, כדי שיוכלו עוד שוטרים לתת עוד דוחות לאזרחים".

בהמשך כותב קריגר: "שר הבריאות ליצמן איפשר טיסות קורונה מארה"ב לישראל, כשהנוסעים בהן יכולים להדביק את צוותי המטוס, עובדי שדה התעופה, ונהגי המוניות שלקחו אותם הביתה. הוא עשה את זה כדי שיוכלו לחסוך את עלויות הטיפול במערכת הבריאות האמריקאית, ויפלו על מערכת הבריאות שאנחנו מממנים, יתפסו מיטות שמחכות לחולים שלנו, ויסכנו את הצוותים הרפואיים שלנו. עכשיו הוא שר השיכון. אתמול הוא גרם להחרגת בתי כנסת וישיבות מהגזירות החדשות. האדם הזה הוא סכנה לבריאות ישראל, והוא יושב בממשלה העלובה שלנו. בממשלה העלובה שלנו יושבים גם אנשי כחול לבן, ומפלגת העבודה, שהלכו נגד הבוחרים שלהם, ונתנו יד לשחיתות והרס הארץ. בתירוצים של עת חירום הם משתקים ומחריבים את המדינה. בתקופה שאנשים מאבדים את פרנסתם הם רבים על ג'ובים, משכורות ורכבי שרד".

לקריגר טענות גם נגד ראש הממשלה. "וביבי?", הוא כותב. "הוא רוצה סמכויות, כדי לנטרל כל התנגדות של המדינה. הוא נתן למחלה להתפשט, בלי להפעיל את פיקוד העורף לבדיקות, בידוד וסגרים אזוריים. כי הוא לא יכול לשמוע שמישהו אחר תורם לירידה במספר החולים. בשביל מה יש לנו את פיקוד העורף, אם לא בשביל מקרים כאלה? ההנהגה בוגדת בנו. וחבל שהם לא רואים לטווח הארוך. אם אנחנו נסגור את העסקים שלנו, לא נרוויח, העובדים שלנו יפלו על הביטוח הלאומי, במקום לייצר הכנסה, וכמובן שכל עוד לא נרוויח, לא נוכל לשלם מיסים. את המיסים שלנו אתם צריכים, כדי לקחת את המשכורות שלכם. כדי לשלם על המכוניות שלכם. כדי לשלם משכורות למקורבים שהכנסתם ללשכות שלכם. כדי לשלם הוצאות אחזקה בבית הפרטי של ביבי. כדי לממן את הישיבות ובתי הכנסת. מתי תבינו שבשביל לחגוג עם הכסף שלנו, אתם צריכים לתת לנו לייצר כסף? הממשלה יצרה שתי מדינות ישראל: ישראל העובדת, וישראל הטפילית. אני מנסה להישאר בישראל העובדת".

בני, אתה לא קצת מגזים עם האמירה "ההנהגה בוגדת בנו"?

"אנחנו הציבור בוחרים בהנהגה מסוימת, משלמים את המשכורת שלה כדי שינהיגו אותנו, והיא במקרה הזה בעיניי פוגעת בנו. יש גורמים בממשלה הזאת שאוהבים להציג אנשים כמוני כבוגד, אבל מה שהם עושים זו בגידה בתפקיד שלהם ובציבור. אני בהחלט לא יודע מה לעשות. הבנתי שמבחינת החוקים כן מותר לי לעבוד עד שההנחיות יאושרו סופית אבל החלטתי לעצור לכמה ימים. זה מייאש לגמרי החוקים והתקנות ושוטרים שמגיעים ולא יודעים מה הם צריכים לאכוף, כי אתמול החוק היה אחר ומחר החוק שוב ישתנה. עכשיו הם גם מחליטים שאולי לא יצטרכו לעבור דרך הכנסת כדי להחליט על הנחיות. אז אין לי מושג מה יהיה. אני אשאר סגור יום יומיים ונראה מה הלאה".

יכול להיות שתסגור את הפאב לצמיתות?

"אני לא מאמין. הפאב בסופו של דבר יחזור לעבוד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר