ניצן רייך. צילום פרטי

התרומות שניצן רייך מגייס לשיפוץ מקלחת של משפחה מעוטת יכולת יכולות לעזור פעמיים

הפעיל החברתי קורא לציבור לסייע בגיוס 20 אלף שקלים עבור השיפוץ. השיפוצניק שייבחר, הוא מבטיח, יהיה כזה שלא עובד בגלל משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 13.8.20 13:11

תושב כפר סבא ניצן רייך, יזם ופעיל חברתי, מנכ"ל עמותת "כאן בשבילכם" המסייעת להפגת בדידותם של קשישים, שגם עוזר בהתנדבות לתושבים הזקוקים לכל סיוע, פונה לעזרת הציבור בגיוס של 20 אלף שקלים לטובת שיפוץ חדר מקלחת ושירותים של משפחה מעוטת יכולת מכפר סבא. הכסף, כך הוא מבטיח, ישולם לקבלן שישכור שלא עובד בעקבות משבר הקורונה.

רייך הוא מתנדב בלתי נלאה שאף זכה בפרס ההתנדבות על שם זאב גלר בשנת 2018. כפי שכבר כתבנו עליו בצומת השרון הוא הראשון שיקפוץ לסייע לכל מי שזקוק לכך. העבודות הללו מגיעות מפה לאוזן. הפעם, כאמור, הוא נמצא בתהליך שיפוץ מקלחת ושירותים למשפחה כפר סבאית הורים לשתי בנות.

חדר האמבטיה שדורש שיפוץ. צילום ניצן רייך

"יש לי אדריכל וכלים סניטריים, תרומת אחת החברות הגדולות בארץ", הוא אומר, "כרגע עלות העבודה היא 20 אלף שקל שאותם אני מעוניין לגייס. המקלחת והשירותים באמת לא ראויים לשימוש וזה לא עניין של ניקיון אלא של ריקבון האמבטיה, קירות מתקלפים וריצוף שבור. החברה התורמת גם שכרה אדריכל שנתן שלוש סקיצות שונות לשיפוץ המקלחת. אני מחפש שיפוצניק שנפגע מהקורונה ולא עובד, לא את החברות הגדולות, כדי שעל הדרך נוכל לעזור גם למשפחה שלו ולתת לו דחיפה קטנה קדימה".

חדר האמבטיה שדורש שיפוץ. צילום ניצן רייך

איך הגיבה המשפחה כשפנית אליה?

"אני מאוד זהיר ולא מבטיח כלום, גם בנקודה הזו שיש לי חלק מהתרומה ואני יודע שנצליח לעשות את זה. הרי 20 אלף שקלים זה לא מה שימנע מאיתנו לשפץ להם את המקלחת. אבל הם באמת מאוד התרגשו. זו שמחה מהולה בעצב. חשוב להם להעניק תנאי מחיה טובים יותר לילדות שלהם ולעצמם. מדובר בשני הורים שעובדים, מקבלים שניהם משכורת מינימום, משפחה נורמטיבית שניסתה לקנות דירה קטנה בקומה גבוהה בבניין בלי מעלית ולא הצליחה לעמוד בתשלומים. הם חרוצים ומשתדלים להצליח וזה נותן המון מוטיבציה".

לתרומות אנא פנו בווטסאפ לניצן רייך במספר 052-3375560.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר