רמפת סוקולוב. צילום חברת נתיבי ישראל
רמפת סוקולוב. צילום חברת נתיבי ישראל

בשעה טובה: רמפת סוקולוב בכביש 531 נפתחת לתנועה

הרמפה תאפשר לבאים מכביש 531 להגיע לאזור תחנת הרכבת ורחובות סוקולוב, אימבר, רוטשילד והסביבה. במסגרת העבודות גם הורחב חניון תחנת הרכבת

פורסם בתאריך: 20.8.20 16:03

מחר, יום שישי, אמורה להפתח לתנועה רמפת סוקולוב שתאפשר עלייה מכביש 531 לרחוב סוקולוב בכפר סבא ולתחנת הרכבת. כך הודיעה היום עיריית כפר סבא. פתיחתה של הרמפה מצטרפת לפתיחה של רמפת תל חי מלפני כשלושה שבועות, המאפשרת לבאים מרחוב תל חי בכפר סבא לרדת לכביש 531 לכיוון מערב.

רמפת סוקולוב תאפשר לבאים מכביש 531 להגיע לאזור תחנת הרכבת ורחובות סוקולוב, אימבר, רוטשילד והסביבה. במסגרת העבודות גם הורחב חניון הרכבת, הצמוד לתחנת סוקולוב.


קיראו עוד:

התושבים כועסים: רמפת סוקולוב תפתח בעוד שבועיים, הקיר האקוסטי יושלם בעוד חודשיים או שלושה


ראש העירייה רפי סער: "מדובר בבשורה של ממש לכל תושבות ותושבי כפר סבא והאזור כולו. פתיחת רמפת תל חי לאחרונה הוכיחה את עצמה כמקלה על עומסי התנועה בעיר. פתיחת רמפת סוקולוב תביא להקלה נוספת בנפחי התנועה ותאפשר הגעה קלה ונוחה לתושבי האזור מכביש 531".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, עילאי הרסגור-הנדין: "פתיחת רמפת סוקולוב, ביחד עם רמפת תל חי, מאפשרת לשחרר לחצי תנועה ממרכז העיר לטובת פתרונות התחבורה הציבורית ושבילי האופניים אותם אנו מקדמים. במקביל חברת נתיבי ישראל נערכת באופן מזורז לבקשתנו להשלמת המיגון האקוסטי. פתיחת הרמפה, על כל האירועים שהיו כרוכים בכך, מחייבת אותנו להקפיד ביתר שאת על שיקום נופי של האזור, ובמסגרתו גם יער אוסישקין הנמצא בתחום הוד השרון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר