ליעד בראל-גיל. צילום פרטי

דוברת חדשה לעיריית כפר סבא: ליעד בראל גיל

בראל גיל שימשה בתפקידה האחרון כראש אגף דוברות והסברה בעיריית ראשון לציון. "בתקופה כה מורכבת, בה השגרה משתנה לעיתים תכופות, אני רואה בתפקיד הדוברות משמעות גדולה", מסרה

פורסם בתאריך: 9.9.20 19:55

ליעד בראל גיל, מונתה לתפקיד דוברת עיריית כפר סבא. היא מחליפה בתפקיד את חלי סממה פדידה שעזבה את התפקיד חצי שנה אחרי שמונתה. בראל גיל תחל בתפקיד אחרי ראש השנה. "בתקופה כה מורכבת, בה השגרה משתנה לעיתים תכופות, אני רואה בתפקיד הדוברות משמעות גדולה. אני שמחה להצטרף לעיריית כפר סבא ומבטיחה להיות ראויה לאמון שניתן בי", אמרה.

בראל גיל שימשה בתפקידה האחרון כראש אגף דוברות והסברה בעיריית ראשון לציון, תפקיד בו שימשה מאז 2017. בהודעת העירייה נמסר כי היא בת 38, תושבת רמת גן, נשואה ואם לשתיים, בעלת תואר ראשון בתקשורת, יצירה וביקורת ובעלת ניסיון של כ-18 שנים בתחום התקשורת, השיווק, הדוברות וההסברה. "בראל גיל מגיעה מעולם יחסי הציבור, עם ניסיון רב בתחום אסטרטגיה וניהול משברים ושימשה בעברה כשותפה ומשנה למנכ"ל חברת יחסי הציבור גלאי תקשורת", מסרה העירייה, "במסגרת תפקידה ליוותה משרדי ממשלה – כגון משרד ראש הממשלה, משרד האנרגיה והמים, משרד ירושלים והתפוצות, וגופים ציבוריים ביניהם אוניברסיטת בן גוריון בנגב ועוד".

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "אני מברך את ליעד על הצטרפותה לשורות עיריית כפר סבא ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש. ליעד היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה, שניהלה בהצלחה וביד רמה אגפים דומים ובעלת ניסיון עשיר. אני סמוך ובטוח כי היא תוביל את מערך הדוברות וההסברה בעירייה למחוזות חדשים, תוך מתן שירות מצוין לכלל תושבות ותושבי כפר סבא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר