אביתר ברנוביץ'. צילום: זהר רון

המורה מאוסישקין שהלחין את שירי דוד אבידן מגייס כסף לאלבום. צפו בקליפ

אביתר ברנוביץ', מוזיקאי ומחנך כיתה ו' בבית הספר, שמתנייד בכסא גלגלים, הלחין שמונה משיריו של המשורר ופתח קמפיין מימון המונים בהדסטארט כדי להוציא אותם לאור. "קיבלתי השראה מהמילים של דוד אבידן. הלחנתי את השירים בהתלהבות גדולה"

פורסם בתאריך: 15.11.20 07:29

אביתר ברנוביץ', מחנך כיתה ו' בבית הספר אוסישקין בכפר סבא, מבקש את עזרתכם במימון אלבומו השני, "מרוב שאהבתי אותך", עם שירים שהלחין לשירים של המשורר דוד אבידן.  ביום רביעי בערב פתח ברנוביץ' קמפיין למימון המונים בהדסטטרט עם יעד של 24 אלף שקלים, אשר יסייעו לו להוציא לאור את האלבום. ברנוביץ' בן 31, מוזיקאי במקביל לעבודתו כמורה, נפצע לפני מספר שנים ומאז רגליו אינן מתפקדות כמו גם אצבעות הידיים והוא מתנייד בכסא גלגלים. בחודש ינואר זכה בית הספר אוסישקין לאות הוקרה מיוחד ממשרד החינוך על שילובו של ברנוביץ' כמורה בבית הספר.

על האלבום עובד ברנוביץ' כבר שנתיים יחד עם עודד גדיר, שהפיק גם את אלבומו הראשון "אור מתוך החושך". את שירי דוד אבידן שהלחין גילה ברנוביץ' במסגרת הכשרתו כמורה לספרות. "קיבלתי השראה מהמילים של דוד אבידן והחלטתי להלחין אותם", הוא מספר, "הלחנתי שמונה שירים שכולם יופיעו באלבום. מוזיקה היא אחת האהבות הגדולות שלי, אבל אני אוהב גם ספרות ושירה. יצא לי לקרוא אוסף של שירים מוקדמים של אבידן, 'משהו בשביל מישהו', ופשוט התחלתי להלחין אותם בהתהלבות מאוד גדולה".

מי שירצה לתמוך בברנוביץ', יוכל תמורת 50 שקלים לקבל את האלבום הדיגיטלי וב-125 שקלים יקבל אלבום ויניל עם משלוח עד הבית. "בגלל שדיסקים זה דבר שכבר לא קיים היום החלטתי ללכת על תקליט ויניל, חוץ כמובן מאלבום דיגיטלי", הוא אומר, "ההדסטארט נועד לממן את התקליט, את היצור שלו, המאסטרים, חלק מההקלטות ואת העיצוב הגרפי".

יעד הגיוס הוא כאמור 24 אלף שקלים, כאשר נכון לכתיבת שורות אלו נאספו כ-30 אחוזים מסכום היעד ולקמפיין המימון נותרו עוד 33 ימים. "בינתיים יש היענות עוד לפני שפרסמתי את הקמפיים אפילו בפייסבוק", אומר ברנוביץ', "כרגע תרמו רק המעגל הקרוב מאוד ואני מקווה שנצליח להגיע ליעד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר