אל"מ שרון אסמן ז"ל צילום דובר צה"ל

ערב מרגש: החברים של שרון אסמן ז"ל ישירו וינגנו לזכרו בתיכון כצנלסון

החברים שניגנו עם אסמן ז"ל במגמת המוסיקה בתיכון כצנלסון בכפר סבא מתאחדים לערב מיוחד במינו

פורסם בתאריך: 30.9.21 12:44

לפני כשלושה חודשים הלך לעולמו בפתאומיות אל"מ שרון אסמן, שמונה למח"ט הנח"ל החדש מספר ימים לפני הטרגדיה.  אסמן ז"ל, שהיה בן 42 במותו, התמוטט ומת במהלך אימון כושר שגרתי. לציבור הרחב הוא היה מוכר דרך שירותו הצבאי עד לשלב בו מונה, כאמור, למפקד חטיבת הנח"ל, אך עבור חבריו, שגדלו ולמדו איתו בתיכון כצנלסון בכפר סבא הוא היה חבר ותלמיד עם נפש אומנותית, שאהב לנגן וליצור.

היום (חמישי) 19:30 יקיימו חבריו את המופע – "חברים זוכרים ומנגנים שרון", שיתקיים בתיכון כצנלסון, הכניסה חופשית. את הערב יזם חברו של שרון אסמן ז"ל מספסל הלימודים, אורן אריאלי, שמספר: "למדנו יחד בתיכון כצנלסון במגמת המוסיקה. בשנת 1996 סיימנו וכל אחד הלך לדרכו, לא היינו בקשר מאז, אבל עקבתי אחריו וידעתי שהוא בחר במסלול צבאי. המוות שלו נתן אגרוף בבטן מאוד חזק. ראיתי שיותר מספרים את הסיפור הצבאי בחייו ואף אחד לא סיפר שהוא מאוד אהב מוסיקה. הרבה אנשים לא חיברו את הדמות הצבאית לזו שזכרו מהתיכון".

מח"ט הנח"ל, אל"מ שרון אסמן, בוגר כצנלסון, התמוטט במהלך אימון ומת. איבריו ייתרמו

"דווקא כשהוא קיבל את תפקיד המח"ט, ישנתי מאושרת. ואז הוא מת באימון שגרתי"

הופתעתם מהמסלול שבחר בו?
"כן, הרבה מאיתנו לא ידעו. יש לנו חבר משותף שהיה שולח לי כל הזמן עדכונים על המינויים שלו בצבא וכך גם יומיים לפני האירוע הטראגי. הדיסוננס בין שני העולמות האלו זה משהו מאוד מעניין בעיניי, בדיוק לפני המינוי שלו למח"ט הנחל רציתי לחדש את הקשר איתו, אך לצערי לא הספקנו. זה כואב לי מאוד".

כיצד נוצר הרעיון לערב?
"פניתי בפייסבוק לכמה חבר'ה שניגנו איתנו בתיכון שהגיבו לי תוך שניות באופן מפתיע למדי. אמרו לי – 'אחלה רעיון, ברור שאנחנו בעניין'. הרעיון קרם עור וגידים, וכבר שלושה חודשים אנחנו מתאמנים וכל שבוע עושים חזרות. באחת החזרות הפתיעה אותנו המחנכת שלנו מתיכון כצנלסון, סימה רולניק".

איך הגיבה משפחתו של שרון לרעיון?
"הם מאוד חיבקו ושמחו. אחותו אהבה ואמרה שזה רעיון מדהים וביקשה רק שזה לא יהיה ערב מבאס ועצוב".

מה צפוי מבחינה מוסיקלית?
"הערב לזכרו של שרון אסמן יעבור דרך כל מיני תחנות וסגנונות מוסיקה שהוא אהב. אנחנו הרכב של 11-12 נגנים, ננגן מהקטעים ששרון אהב, ראש עיריית כפר סבא רפי סער ינכח ועוד צפויה הפתעה קטנה למי שיגיע. בסופו של דבר המטרה שיהיה מופע מרגש".

חרף הנסיבות הטרגיות שהפגישו את חבריו של שרון אסמן מתקופת תיכון כצנלסון, אורן אריאלי מסתכל על הצד החיובי: "הפטירה של שרון הייתה נוראית, אבל בסוף זה חיבר בינינו מחדש, החברים מהתיכון, אחרי 25 שנה. יהיו אנשים שינגנו בערב הזה אחרי שלא נגעו בגיטרה מאז. אני רוצה להאמין שבעקבות הערב הזה והחודשים האחרונים נמשיך לשמור על קשר וזה לא יהיה משהו חד פעמי, כי כבר התרגלנו לדבר ולהיפגש אחד עם השני בשבועות האחרונים וזה העלה כ"כ הרבה זיכרונות מהתיכון, כך שיש לזה השפעה".

פתיחת דלתות ב-18:30, האירוע יתקיים באוויר הפתוח בתיכון כצנלסון, רחוב אז"ר 43, כפר סבא. המופע ייערך בהתאם למגבלות התו הירוק. יש להיכנס כאן כדי להירשם מראש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר