סמ"ר עומר חג'בי ז"ל

כתב אישום חמור נגד הנהג שגרם למותו של סמ"ר עומר חג'בי: "האיץ ונסע באדום"

עפ"י כתב האישום הנהג הפוגע האיץ למרות הרמזור האדום ושדה הראייה הרחב והתנגש בעוצמה במכוניות שהמתינו בצומת. לאחר מותו הטראגי של חג'בי ז"ל תרמה משפחתו את קרניות עיניו

פורסם בתאריך: 22.11.21 13:22

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ב') לבית המשפט לתעבורה מרכז כתב אישום כנגד שמעון אדרי (61) מטבריה, בגין עבירות של גרימת מוות ברשלנות ונהיגה בקלות ראש שגרמה למותו של עומר חג'בי ז"ל בן ה-20 מכפר סבא, ולפציעתם של אנשים נוספים. התאונה הקטלנית הייתה בסוף חודש אוגוסט השנה בצומת רעננה.
עפ"י כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רימא רבאח-מולא, הנאשם נהג במשאית בכביש 4 בשעת לילה, כשהוא סוטה במספר הזדמנויות לשול הימני של הכביש ולנתיבים אחרים באופן המהווה סכנה לציבור. בשלב מסוים, על אף שהכביש היה פנוי מכלי רכב, האט הנאשם את מהירות נסיעתו עד כדי עצירה באמצע הכביש, ולאחר מספר שניות האיץ בשנית תוך שהוא מסנן בקול רם "מספיק די חלאס אין כוח". הנאשם התקרב לצומת מרומזר, כאשר באותה העת האור בכיוון נסיעתו אדום והוא נוסע במהירות. באותה העת עמדו בכיוון נסיעתו שלושה כלי רכב, שתי מכוניות ואופנוע אשר המתינו שהאור יתחלף לירוק. למרות שעמד לרשותו שדה ראייה נרחב, ולמרות שהאור בכיוונו היה אדום, הנאשם המשיך בנסיעתו המהירה והתנגש מאחור בשלושת כלי הרכב, שעמדו לפניו ברמזור. כתוצאה מהתאונה נפגעו שלושת כלי הרכב, כאשר אחד מהם נהדף בחוזקה מרחק של כ-40 מטרים וכתוצאה מכך, נהרג נהג הרכב, עומר חג'בי ז"ל.

זמן קצר אחרי מותו של חג'בי, תרמה משפחתו את קרניות עיניו. אימו, דנה, הסבירה את התרומה המיוחדת: "עומר שלי היה ילד שאהב את החיים ונהנה מהם עד תום. במותו תרם את קרניות עיניו, אנחנו בטוחים שמי שיקבל אותן יראה את העולם בדרך היפה שעומר ראה אותו. אנו מודים לכל מי שהשתתף במסע חייו".

הנהג הפוגע שמעון אדרי מואשם בגרימת מוות ברשלנות, נהיגה בקלות דעת שגרמה לתאונת דרכים בה נחבל אדם, נהיגה בקלות ראש וכן בנהיגה מעל 12 שעות, זאת לאחר שנמצא כי באותו היום נהג במשאית במשך כ- 14 שעות ו-21 דקות ברציפות, שהן למעלה מ- 12 שעות המותרות בחוק לנהיגה במשך יממה אחת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר