פינוי דר הרחוב והציוד שלו מגינת אלתרמן, צילום דוברות העירייה

סוף הסיפור? דר הרחוב פונה מגינת אלתרמן

לאחר כחצי שנה בה שהה בגינה והטריד את הדיירים באזור, פונה הבוקר דר הרחוב על ידי המשטרה. זאת לאחר תלונה של מנהל השיטור העירוני שראה אותו ישן עם מכנסיו מופשלים

פורסם בתאריך: 8.12.21 16:45

חדשות לתושבים המתגוררים בסמוך לגינת אלתרמן:  במרכז כפר סבא: הבוקר (ד') פינתה משטרת ישראל ממתחם הגן את דר הרחוב ששהה שם במשך כחצי שנה. מנהל השיטור העירוני, נח חיימסון, ביצע הבוקר סריקה שגרתית במקום כחלק מהמאמצים העירוניים להביא לפתרון הסוגייה ולקבל תמונת מצב. כשהגיע חיימסון למקום, הוא זיהה שדר הרחוב עם מכנסיו מופשלים עד לברכיו, כשהוא שוכב על גבי הספסל על גבו, וישן. מנהל השיטור העירוני הזעיק מיד את הצוות העירוני והגיש תלונה במשטרת ישראל. בעקבות התלונה, פינתה ניידת משטרתית את דר הרחוב מהמקום. במקביל ליווה צוות האגף לשירותים חברתיים-קהילתיים את האיש, תושב בת ים, ואיתר עבורו הוסטל. בנוסף הותקן מעקה על ספסלי גינת אלתרמן על מנת למנוע אפשרות לשכיבה על הריהוט הציבורי.

קיראו גם:

דר הרחוב עדיין בגינת אלתרמן, הוגשה תלונה נגדו על מעשה מגונה בפומבי

עם פינויו של דר הרחוב, התושבים שגרים בסביבת הגינה נושמים לרווחה אחרי תקופה של חודשים, במהלכם התריעו פעמים רבות בפני העירייה ואף מול ראש העיר על כך, שאותו הומלס עושה צרכיו בגינה, מסתובב עם מכנסיים מופשלים ושוכח להרימם חזרה ולאחרונה אף ביצע מעשה מגונה בפומבי, בעקבותיו הגישה אחת התושבות תלונה בתחנת המשטרה בכפר סבא.
קרן, תושבת השכונה, מספרת: "אין ספק שזו הרגשה נהדרת אחרי שפינו את דר הרחוב, יש תחושת הקלה, אך עם זאת מלווה בחשש שהוא יחזור, ולכן אנחנו לוחצים שיעשו את המחיצות כמה שיותר מהר. למה היינו צריכים לסבול 5 חודשים אם יכולים לפנות אותו בחצי שעה?!"


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אאא

    עצוב איך מגיעים למצב כזה. בטוח ששירותי הרווחה יכולים למנוע הידרדרות למצבים כאלה, אם צריך אז להוציא בכח מבתים ועוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר