רימון הלם, אילוסטרציה, צילום Katalinks depositphotos.com

בין שבת לראשון: רימוני גז והלם הושלכו לעבר פיצוציה בכפר סבא

המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות במעשה, שלושתם תושבי השרון

פורסם בתאריך: 1.3.22 16:21

עליית מדרגה. בלילה שבין שבת לראשון (27.2) בסמוך לשעה 1:00 נזרקו רימונים מסוג גז והלם לעבר בית עסק פיצוציה ברחוב ויצמן בכפר סבא. זמן קצר לאחר המקרה, נעצרו שלושה חשודים כולם מאזור השרון, תושב כפר סבא (30), רעננה (27) ונווה ימין (48).

מפחיד: אדם נורה בבית קפה ברחוב ויצמן בכפר סבא

לפי כתב המעצר מתחנת המשטרה בכפר סבא, אחד החשודים הפר את תנאי השחרור שלו ואחד נוסף חשוד בגניבת רכב. השלושה חשודים בשיגור חומר נפיץ לאחר שלא כדין, קשירת קשר לעשות פשע, גניבת רכב והפרת הוראה חוקית. עוד עולה מצו המעצר, כי בעת השלכת הרימונים אחד מהם היה רכוב על אופנוע ושניים אחרים נסעו באותו זמן ברכב מסוג פורד.

 

 

במסגרת הדיון בעניינם בבית משפט השלום בפ"ת ולשאלת בא כוח אחד החשודים, נציג המשטרה טען כי אחד החשודים שוחרר ב-17.2.22 בתנאי מעצר בית של חמישה ימים והרחקה מאזור כפר סבא וערים נוספות למשך 15 ימים ובכך הפר את תנאי מעצרו. עוד לדברי המשטרה, אחד החשודים, לו מיוחסת זריקת הרימונים, גנב את האופנוע עליו היה רכוב ב-9.2. סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין ניר דוד, שי נודל ויקי קהן כפרו באשמת החשודים וטענו כי הם חפים מפשע. עם זאת, הסכימו פה אחד להארכת המעצר עד יום רביעי 2.3, אז הם מצפים כי תוצג עמדה ברורה מצד המשטרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר