עבודות במתחם המזרקות בפארק, צילום דוברות העירייה

56 מתזים לרחצה ושעשוע: לאחר עשר שנים חוזרות המזרקות בפארק כפר סבא לפעול

העירייה הודיעה רישמית כי בימים אלה מתבצעות עבודות להחזרת המזרקות לפעילות. מי ששמח במיוחד הוא חבר המועצה פנחס כהנא שעסק בנושא ואומר: "שמחה שטפה אותי"

פורסם בתאריך: 8.5.22 16:02

יהיה רטוב. לאחר כעשר שנים, ופניות מצד האופוזיציה העירונית לבירור הנושא, המזרקות בפארק העירוני צפויות לחזור לפעילות בקרוב. כך הודיעה העירייה רישמית היום. מי ששמח במיוחד על כך הוא חבר המועצה פנחס כהנא, מסיעת כפר סבא מתקדמת, שחבר גם בוועדת המשנה לתכנון ובנייה, ועסק בנושא בשנים האחרונות. כבר ב-2019 הוא הגיש יחד עם חברי האופוזיציה שאילתה בנושא, ושוב השנה, ב-2022. הם דרשו לדעת מדוע המזרקות אינן פועלות מ-2012, מה הכוונה לעשות עם משטח בטון אדיר שעומד מיותם, וגם האם ניתן לעשות שימוש בשטח עבור פעילות חלופית.

לדברי כהנא, נאמר לו בעבר במענה מצד העירייה כי עלות השמשת המזרקות כמיליון שקלים, וכן הובטח לו שצוות מיוחד עובד על תכנון המשך הפעילות בפארק ובמסגרת זו ייבחן נושא המזרקות. לאחרונה, באחת מהליכותיו בפארק, הופתע כהנא למראה עיניו: "הלכתי בפארק העירוני וראיתי תחילת עבודות באזור מזרקות המים. שאלתי את הקבלן במקום מה עושים כאן, ואמר לי שמשמישים את המזרקות. שמחה שטפה אותי. אני שמח מאוד לטובת הציבור ועל הרחבת הפעילות בפארק הנהדר כשזה יופעל".

פיל לבן: למה המזרקות בפארק כפר סבא שוממות

 

 

כאמור, היום הודיעה העירייה כי המזרקות יחזרו לפעול. כך נמסר מהעירייה: "חדשות רטובות לקראת הקיץ – החלו עבודות לחידוש מזרקות המים לילדים בפארק העירוני
בימים אלה. כחלק ממדיניות חידוש ושדרוג המרחב הציבורי, שמוביל ראש העיר רפי סער ברחבי העיר כפר סבא, ולאחר שדרוג מערכת סינון המים, החלה עיריית כפר סבא בעבודות לחידוש מזרקות המים בפארק העירוני. המזרקות מיועדת לרחצה ולשעשוע, מורכבות מ- 56 מתזים שונים היוצאים מהרצפה. העבודות לחידוש והשמשת המזרקות החלו כאמור לאחרונה, ואלה צפויות להסתיים בשבועות הקרובים – כך שבחודשי הקיץ החמים יוכלו ילדות וילדי העיר ליהנות מהמזרקות. יש לציין, כי שבשעות החשכה תתווסף תאורת לילה מרהיבה למזרקות – דבר שיעצים את חוויית השהייה במקום. העבודות מתבצעות באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא".

ראש העירייה רפי סער אמר: "במטרה להרחיב את המענים שמספק פארק כפר סבא לתושבות ותושבי העיר וכחלק מהיערכות עירונית לקיץ ופעילויות עירוניות לעונה החמה, פעלנו להחזיר את פעילות המזרקות בפארק וזאת לאחר ששידרגנו את מערכת סינון המים – בהתאם לדרישות משרד הבריאות. המזרקות יהוו מוקד פעילות אטרקטיבי בקיץ, ובכלל, ואני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר לבוא וליהנות מהאטרקציה המחודשת, לאחר שייפתחו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר