יהודה בן חמו בבית המשפט, צילום עזרא לוי

יהודה בן חמו הקדים את ריצוי עונש המאסר שהוטל עליו

ראש העירייה לשעבר הגיש בקשה מיוחדת והחל את ריצוי העונש בכלא הדרים כבר לפני כשבוע, כמעט כחודש מוקדם יותר מהתאריך שנקבע תחילה

פורסם בתאריך: 2.6.22 08:41

מפתיע. ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יהודה בן חמו, החל לרצות את עונש המאסר, זאת מספר שבועות לפני המועד המקורי בו היה אמור להיכנס אל בין כותלי הכלא. בן חמו, שהיה צפוי להיכנס לכלא הדרים ב-19.6, הקדים לבקשתו את כניסתו כבר ב-26.5, לפני כשבוע.

על פי בקשה מוסכמת בין המדינה לבין בא כוחו של בן חמו, עו"ד אשר אוחיון, שאושרה ב-8.5 בבית המשפט המחוזי בלוד ע"י השופט עמי קובו, הוקדם מועד ריצוי עונש של בן חמו.  "מכיוון שהנאשם סיים את התארגנותו לקראת ריצוי עונש המאסר, מתבקש בית המשפט להורות על הקדמת ריצוי עונש המאסר כך שהוא יחל ב-26.5", נכתב בבקשה. באת כוח המדינה, עו"ד אורטל נחמן, הסכימה לבקשה.

קיראו גם:

עונש מאסר בפועל ליהודה בן חמו: "כיעור רב בשליחת יד בכספים שנועדו לנזקקים"

כזכור, בסוף חודש אפריל השנה, גזר בית המשפט המחוזי 24 חודשי מאסר בפועל על בן חמו. עוד גזר השופט, ד"ר עמי קובו, על הנאשם, עשרה חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך של 200,000 שקלים. בן חמו הורשע, לאחר ניהול הוכחות, בריבוי עבירות של גניבה בידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הפרת אמונים ועבירת מס. בנוסף, הורשע בן חמו בעבירה של הפרת אמונים, כאשר עסק באופן פעיל בענייניו של חברו הטוב וקידם אותם תוך ניגוד עניינים מובהק.

 

 

השופט עמי קובו ציין בהחלטתו במסגרת הקראת גזר הדין: "עבירות של שחיתות שלטונית הכוללות גניבה בידי עובד ציבור, מרמה בנסיבות מחמירות והפרת אמונים, מעצם טיבן נמנות עם העבירות שיש עמן קלון. מעשי הנאשם לא היו בגדר מעידה חד פעמית, אלא נמשכו לאורך שנים וכללו מעשי מרמה וגניבה תוך הפרת אמונים וניצול תפקידו ומעמדו הרם לביצוע העבירות. הניצול לרעה של התפקיד והמעמד הציבורי לשם הפקת טובת הנאה לנאשם, מהווים מעשים שדבק בהם פגם מוסרי חמור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר