תאונת עבודה בכביש סמוך למחסום אייל, צילום תיעוד מבצעי מדא
תאונת עבודה בכביש סמוך למחסום אייל, צילום תיעוד מבצעי מדא

אסון בכביש: עובד נלכד מתחת לבטונדה ומת

תאונת העבודה הקטלנית אירעה במסגרת עבודות בכביש בסמוך לנווה ימין. מותו של העובד נקבע למרבה הצער במקום

פורסם בתאריך: 11.9.22 15:44

דוברות מד"א: בשעה 14:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פועל שנפגע מחפץ כבד במהלך עבודות כביש סמוך לצומת נווה ימין לכיוון מחסום אייל. חובשים ופראמדיקים של מד״א דיווחו על גבר ללא סימני חיים ונאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר כי עוכב לחקירה תושב ראשל"צ, מנהל העבודה באתר, במסגרת בחינת נסיבות תאונת עבודה קטלנית. עוד נמסר כי חוקרי תחנת המשטרה בטירה פתחו בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח על נהג משאית, תושב הצפון בשנות ה 60 לחייו שנהרג כתוצאה מקוביית בטון ("בטונדה") שנפלה עליו בזמן שעבד באתר לסלילת כביש חדש (444).

 

החובשים של מד"א, נתי רוטר ומוחמד מנסור, סיפרו: "הגענו למקום האירוע וראינו פועל לכוד מתחת לבטונדה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ועם פגיעת ראש קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בערל׳ה יעקובוביץ, מתנדב זק״א, אמר: "מדובר בגבר כבן 62 שנפצע במהלך עבודות בניה בכביש חדש סמוך למחלף אייל, כשהגענו למקום ראינו את העובד שוכב סמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לדברי עוברי אורח ככל הנראה נפצע מחפץ כבד שנפל עליו מהמשאית. לצערי, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר