יצחק ז"ל וורדה ולד בחתונת הבן תומר, צילום פרטי
יצחק ז"ל וורדה ולד בחתונת הבן תומר, צילום פרטי

שנה למותו של יצחק ולד ז"ל: הפארק בכפר סבא וכיכר בבאקה-ג'ת ייקראו על שמו

רבים הגיעו לאזכרה במלאת שנה למות ראש העירייה מיתולוגי, לאחר שחלה בקורונה. בט"ו בשבט הקרוב יתקיים טקס מיוחד בו ייקרא הפארק העירוני על שמו של ולד ז"ל

פורסם בתאריך: 9.10.22 12:32

רבים הגיעו לאזכרתו של ראש העירייה לשעבר, יצחק ולד ז"ל. ביום חמישי האחרון נערכה בבית העלמין ברחוב נורדאו אזכרה לראש העירייה לשעבר של כפר סבא, יצחק ולד ז"ל, במלאות שנה למותו. באזכרה, שנערכה על ידי בני משפחתו, נכחו גם ראש העירייה רפי סער, חברי מועצה, עובדות ועובדי עירייה, תושבים רבים ומכובדים נוספים.

יצחק ולד ז"ל, שימש כראש עיריית כפר סבא בין השנים 1982- 2003. הוא היה ראש העיר הראשון שנולד, גדל והתחנך בכפר סבא, בנם של יפה ואליעזר ולד – משפחה ותיקה ושורשית, מאנשי ארץ ישראל היפה והטובה. את טביעות האצבע של ולד ז"ל ניתן לראות עד היום כמעט בכל רחוב וסמטה בכפר סבא – תבנית נוף מולדתו. בתקופת כהונתו כראש העירייה ביצע מהפכות בתחומים רבים, הגה ויזם את בניית הפארק העירוני שייקרא בקרוב על שמו, הקים שכונות חדשות, העלה על נס את מערכות החינוך והתרבות, פיתח אזורי תעשייה, בנה מוסדות רבים והכפיל את אוכלוסיית העיר. בשנת 2010 הוענק לו תואר אזרח כבוד" של כפר סבא.

 

נזכיר כי ראש העירייה רפי סער הודיע בשנה שעברה כי הפארק העירוני ייקרא על שמו של ולד ז"ל. עוד נציין כי בעיריית באקה-ג'ת הודיעו על הכוונה לקרא לכיכר מרכזית בעיר על שמו, במטרה להוקיר את מי ששימש כראש הוועדה הקרואה של עיריית באקה-ג'ת בין השנים 2006 – 2011. ועדת השמות צפויה לאשר את המהלך בקרוב.

יצחק ולד הלך לעולמו בבית החולים מאיר בחודש ספטמבר 2021, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

סער אמר: "המצוות שעשה יצחק במהלך חייו הן אבני דרך שלאורן אנחנו צועדים היום. יצחק ראה את תפקידו כשליחות. מגיע לו שנזכור ונזכיר אותו, ולכן אני מתחייב: בט"ו שבט הקרוב נקיים טקס מיוחד בו נכריז על פארק כפר סבא כפארק על שם יצחק ולד. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי להנציח את ראש העיר, שכולנו מתגעגעים אליו מאוד. בסיפור של כל עיר יש עמודי תווך עליהם עומדת העיר, על ערכיה, הרוח והמעשים שבה ואנשיה. מעטים מאוד הם עמודי התווך האלה. יצחק היקר היה עמוד תווך מרכזי של העיר שלנו ונמשיך את המורשת שהותיר לנו בלכתו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר