בחירות לוועד שכונת הדרים, צילום פרטי
בחירות לוועד שכונת הדרים, צילום פרטי

1,129 תושבים הצביעו: נבחר ועד חדש לשכונת הדרים

תושבי השכונה בחרו שבעה מתוך 14 מועמדים. ציבי אלון, יו"ר מועצת השכונות: "שכונת הדרים היא עוד שכונה בפאזל, שיוצאת להליך בחירות, ניתן לראות בבירור עלייה ברמת ההשתתפות"

פורסם בתאריך: 12.7.23 08:21

ועד חדש לשכונת הדרים: ביום שישי האחרון יצאו תושבי השכונה המזרחית בכפר סבא לבחור את ועד השכונה, כאשר מתוך 14 מועמדים נבחרו 7 שירכיבו את הוועד החדש והם שיבחרו את יו"ר הוועד.

חברי הוועד שנבחרו: ענבל רבינוביץ' (1,043 קולות), חזי שרף (691), עדי דינר (671), מיכאל וייסמן (597), איילת אראל (584), דורי זקר (514), אשר שחר (491). שבעת המועמדים הנוספים שלא נכנסו לוועד: חנניה אלימלך, גל גרנוב, חגית לוזון, יהושוע רוטפרב, מתן זיסלמן, חנן אביטן, ירדן שי.

הליך הבחירות התקיים לפי פרוטוקול מסודר שנכתב על ידי התנועה הישראלית בשיתוף מועצת השכונות. ועדת הבחירות הורכבה משני נציגים נייטרליים עם עורך דין ומשקיף מטעם התושבים. בסך הכל הצביעו 1,129 תושבים, כאשר מספר הקולות הכשרים עמד על 1,077 שנבדקו על ידי הוועדה שהם אכן תושבי השכונה.

 

 

 

ציבי אלון, יו"ר מועצת השכונות: "מועצת השכונות ממשיכה במימוש החזון להקים נציגות תושבים לכל שכונה ושכונה בכפר סבא ולחברן לרשת ועדי שכונות במטרה לקדם את הצרכים המשותפים ולהשפיע לטובה על מדיניות העירייה. שכונת הדרים היא עוד שכונה בפאזל, שיוצאת להליך בחירות שכזה בכפר סבא וניתן לראות בבירור עליית מדרגה ברמת ההשתתפות, שכן זו השכונה הגדולה ביותר במזרח העיר וזו מגמה שאנחנו שואפים לחזק. ככל שתהיה מעורבות תושבים בהליך הבחירות כך נזכה לוועדים שמייצגים בצורה טובה יותר את השכונות. כמו בבחירות הקודמות הקפדנו קלה כבחמורה בעניין טוהר הבחירות, אישרנו תקנון מוסכם, הוקמה ועדת בחירות לפיקוח על הליך הבחירות ופתחנו את השורות לכל מי שרק היה חפץ להתמודד באופן שווה והגון. אנחנו נמשיך לבצע את השליחות שלנו על הצד הטוב ביותר ומזמינים כל תושב ותושבת שחפצים בכך להשתתף בהליכי הבחירות שעוד יבואו עלינו לטובה. השותפה והמלווה שלנו בדרך המדהימה הזו היא כמובן תנועה ישראלית הפועלת גם במוקדים שונים ברחבי הארץ ומסייעת לתושבים להתארגן ולהקים ועדי שכונות שיסייעו להם להשפיע על מדיניות העירייה כך שתפעל לפתרון הבעיות בשכונה ותיתן מענה לצרכים של התושבים".

מהתנועה הישראלית נמסר: "אנחנו משבחים את מועצת השכונות והתושבים על קיום הליך בחירות דמוקרטי והוגן שהתנהל באופן מקצועי ותוך השתתפות משמעותית של תושבי השכונה. שכונת הדרים תשמש השראה עבור שכונות נוספות בעיר ובארץ כמופת להתארגנות תושבים. אנו מברכים את הוועד הנבחר ומחכים לעבוד יחדיו למען קידום השכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר