צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

דיווח נוסף על ליצנים בכפר סבא, הפעם בשכונת הדרים

ילדים בשכונה דיווחו בימים האחרונים על אנשים המחופשים לליצנים שמסתובבים בשכונה. בעקבות זאת הוציאה הנהלת בית הספר דף הנחיות להורים ולילדים

פורסם בתאריך: 3.10.17 16:17

תושבים בשכונת הדרים בכפר סבא, הורים לילדים בבית הספר רמז בשכונה, עירבו את המשטרה ואת הנהלת בית הספר בעקבות דיווח של ילדים על אנשים מחופשים לליצנים בשכונה ביום כיפור האחרון. בית הספר הוציא היום (ג') מייל להורים ובו הנחיות כיצד להכין את הילדים להיתקלות עם אותם ליצנים.

נזכיר כי תושבת כפר סבא המתגוררת סמוך ליער אוסשיקין התלוננה כי אמש (שני בלילה), כשירדה עם כלבה, נתקלה בחבורה של צעירים עוטי מסכות של ליצנים כשהם אוחזים במקלות.

מנהלת בית הספר גלית פרדינרו, כתבה במייל להורים כי בעקבות תופעת הליצנים ינחה השירות הפסיכולוגי את הצוותים לקיים שיחות עם התלמידים במידת הצורך, ובהתייחס לגיל התלמידים, ולהציג בפניהם אפשרויות להתמודדות עם התופעה.

היא אף צירפה דגשים המוצעים לשיח עם הילדים, ובהם "בירור עם הילדים האם ראו/שמעו/נתקלו; לאפשר הבעת רגשות; להדגיש כי איום והפחדה הינם אלימות לכל דבר ולכן, בית הספר, הרשות העירונית והמשטרה, פועלים במקרים אלה בהתאם לחוק; חשוב לאתר ולזהות תגובות חריגות: תגובת פחד, לחץ, חרדה, הימנעות לצאת מהבית ועוד. חשוב לפנות לחשיבה והיוועצות עם יועץ/פסיכולוג ביה"ס או אחר; לעודד את הילדים לפנות להורים או לצוות החינוכי; חשוב להעלות את המודעות לנזקי התופעה, ולאופן שבו מצבים שלעיתים נראים כמעשה קונדס, עלולים לגרום לנזק".

המנהלת הוסיפה הנחיות לילדים, ובהן "אם קיים חשש לכו בקבוצות או בקשו ליווי מבוגר; אם נתקלתם במצב דומה חשוב להתרחק מהמקום ולפנות לעזרת מבוגר; במקרים של הפחדה, הטרדה ואלימות יש לפנות למשטרה (100) או למוקד העירוני (106). במידה ואתם חוששים ממצבים כאלה, חשוב לשתף ולהסתייע בהורים ובצוות החינוכי".

עוד הוסיפה המנהלת כי "במקרים חריגים יש לפנות למחנכת הכיתה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר