דקירה בתחנת הרכבת בהרצליה, צילום איחוד הצלה
דקירה בתחנת הרכבת בהרצליה, צילום איחוד הצלה

אירוע אלימות חמור: צעיר מכפר סבא חשוד שדקר אמש גבר בתחנת הרכבת ופצע אותו קשה

תושב כפר סבא בן 23 נעצר אתמול בערב בחשד שדקר גבר בן 40 אשר פונה לבית החולים במצב קשה. הרקע למקרה על פי החשד: חילופי דברים בין הקורבן לבני משפחת החשוד

פורסם בתאריך: 25.1.24 08:21

אירוע אלימות חמור בתחנת הרכבת בהרצליה אמש (רביעי בערב), כאשר גבר כבן 40 נדקר ופונה במצב קשה. מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח אודות אירוע אלימות בתחנת רכבת בהרצליה, שוטרים שהגיעו למקום עצרו חשוד בדקירה של קורבן שפונה במצב קשה למרכז רפואי מאיר בכפר סבא. על פי החשד האירוע הינו פלילי, נסיבות המקרה נבדקות. זמן קצר לאחר מכן נמסר מהמשטרה כי הרקע לאירוע החמור היה חילופי דברים בין הקרבן לבני משפחת החשוד, וכי שוטרי תחנת גלילות הגיעו במהירות למקום ועצרו את החשוד, תושב כפר סבא בן 23, לחקירה.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 19:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על פצוע מאירוע אלימות סמוך לתחנת רכבת בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 40 במצב בינוני עם פציעות חודרות. בהמשך נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מפנים למרכז רפואי מאיר גבר בן 40 במצב קשה עם פציעות חודרות.

חובש בכיר במד"א, לן מרקשוביץ סיפר: ""הפצוע שכב על הקרקע כשהוא מעורפל הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

אלכס וליקובסקי, חובש בכיר באיחוד הצלה, מסר: "מדובר בפצוע קשה שלדברי עוברי אורח נפצע כתוצאה מאלימות. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי מאיר במצב קשה ולא יציב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר