תיעוד הנאשם במעשים מגונים, צילום משטרת ישראל
תיעוד הנאשם במעשים מגונים, צילום משטרת ישראל

כתב אישום מזעזע: בן 64 ביצע עבירות מין בילדים מפונים בני 3-7 במלון בהרצליה

החקירה החלה בעקבות תלונה של אם לילדה בת 4. הנאשם פיתה ילדים מפונים להגיע לחדרו בבית המלון שם ביצע בהם מעשים מגונים. במהלך החקירה נחשפה התעללות ממושכת של הנאשם בקטין מהצפון

פורסם בתאריך: 3.3.24 14:06

תחנת גלילות סיימה חקירה מורכבת של חשוד בן 64 שביצע עבירות מין בילדים מפונים בני 3-7 במלון בהרצליה וחשפה התעללות מינית ממושכת של החשוד בקטין נוסף מהצפון. בסוף השבוע, בתום חקירה מורכבת, הוגשה נגדו הצהרת תובע. היום הגישה הפרקליטות כתב אישום.

במהלך החודש האחרון ניהלו שוטרי תחנת גלילות חקירה נגד חשוד בן 64 מהצפון, בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים רכים תוך ניצול שהותו כמפונה וקרבתו לקטינים, בני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה. שוטרי תחנת גלילות פתחו בחקירה כבר ביום 8.2.24 מיד לאחר דיווח של אם של קטינה בת 4 למוקד המשטרה על חשד לביצוע עבירות מין. מיד לאחר פעולות חקירה ראשוניות, עצרו השוטרים לחקירה את החשוד, שהתגורר באותו בית מלון כמפונה.

כבר בשלבים מוקדמים של החקירה איתרו השוטרים חשדות לפגיעה מינית במספר קטינים נוספים. על פי החשד, ניצל החשוד את שהותו כמפונה במלון, ובעת שהתקיימו במלון פעילויות לקטינים בני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה, הגיע לאזורי הפעילות, ופיתה ילדים רכים בני 3-7, להגיע עמו לחדרו, שם ביצע בהם מעשים מגונים. עם התקדמות החקירה חשפו השוטרים חשד למסכת התעללות מינית חמורה וממושכת, שביצע החשוד בקטין נוסף, במשך מספר שנים מאז שהיה בן 6 ועד שמלאו לו 15. על פי החשד, נהג החשוד לבצע בקטין מעשי סדום, בעת שהקטין ואביו התארחו בביתו של החשוד.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב לצורכי חקירה רגישה ומורכבת שביצעו החוקרים בשיתוף פעולה עם גורמי הרווחה, ושימוש באמצעי חקירה מגוונים, לרבות, תשאולים, איסוף ראיות מצולמות וסרטונים, הפעלת חוקרי ילדים וחוקר מיוחד. משהבשילה החקירה הוגשה בסוף השבוע שעבר הצהרת תובע נגד החשוד והיום הגישה פרקליטות מחוז תל אביב נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות חמורות של מעשי סדום ומעשים מגונים.

מהפרקליטות נמסר כי הוגש כתב אישום נגד החשוד לבית המשפט המחוזי בתל אביב, לאחר שביצע מעשה סדום ומעשים מגונים בקטינים, הן בביתו והן במהלך שהותו במלון מפונים בהרצליה, כאשר הוא מבצע את העבירות בקטינים המפונים מביתם. מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת רותם מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), עולה כי בין השנים 2014 – 2021 היה נוהג להתארח בביתו של הנאשם חברו, יחד עם בנו הקטין, יליד 2008, בסופי השבוע. בהזדמנויות רבות בתקופה זו ישנו הקטין והנאשם יחד, ובעת שהיו במיטה היה מבצע הנאשם בקטין מעשים מגונים. לאחר שהגיע הקטין לגיל בר מצווה, ביקש ממנו הנאשם להגיע אליו לבד לביתו והמתין לו כשהוא עירום. לאחר שהגיע אליו הקטין, ביצע בו הנאשם מעשים מגונים, מעשה סדום וכן הנחה אותו שלא יספר לאמו על שקרה אלא שיאמר לה בכזב שהלך לחבר.

במקרה אחר, ובמספר הזדמנויות שונות, כאשר שהה במלון המפונים, הזמין הנאשם לחדרו קטינים ילידי 2018 ו-2017, ששהו במלון עם משפחותיהם המפונות גם כן. בחדרו ביצע בהם מעשים מגונים. בבקשת המעצר, ציינה עו"ד רותם כי "מסוכנותו של המשיב מתעצמת נוכח העובדה כי המשיב פיתה את הקטינים באמצעות ממתקים על מנת להגיע לחדרו ולשהות עימו ביחידות, וזאת בשעה שהוריהם של הקטינים שוהים עימו במלון תקופה ממושכת בשל היותם מפונים בעקבות המלחמה".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו ארבע עשרה שנים, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים שלא בהסכמתו החופשית, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים שלא בהסכמתו החופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר