תיעוד תושבת טול כרם גונבת מזוג שורדי שואה בכפר סבא, משטרת ישראל
תיעוד תושבת טול כרם גונבת מזוג שורדי שואה בכפר סבא, משטרת ישראל

בעזרת המצלמות: שורדי שואה תפסו תושבת טול כרם שעבדה אצלם וגנבה מהם

בהמשך התברר שתעודת הזהות הכחולה שהציגה בפניהם היית מזויפת. השבוע הוגש נגד הנוכלת הפלסטינית כתב אישום

פורסם בתאריך: 8.5.24 08:30

חוקרי מחוז מרכז פענחו פרשיית עוקץ מזעזעת כלפי זוג שורדי שואה כבני 90 מכפר סבא על ידי תושבת טול כרם שהתחזתה לתושבת הארץ בזמן שעבדה בביתם במשק בית. השבוע הגישה נגדה שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום.

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו לפני מספר ימים בחקירה עם קבלת תלונה בדבר חשד לגניבה ממעביד. מהחקירה עלה כי זוג שורדי שואה בשנות ה-90 לחייהם העסיקו בביתם במשק בית תושבת טול כרם שהתחזתה לתושבת הארץ.

לפני כחודש הבחינו בני הזוג כי נעלמו להם סכומי כסף שמקורם בין השאר בקצבאות שהתקבלו מגרמניה. באחד המקרים אף נגנבה טבעת יקרת ערך שקיבלה בעלת הבית בירושה מסבתה.

 

בתאריך 1.5.24 הבחינו בעלי הבית באמצעות מצלמות האבטחה בנאשמת כאשר היא גונבת כסף מארון הבגדים ולאחר שהטיחו בה את הדבר ביקשה שלא יתלוננו נגדה במשטרה.

חוקרי תחנת כפר סבא עצרו כאמור את הנאשמת ובחיפוש שביצעו השוטרים תפסו ברשותה חלק מהכסף שנגנב. כמו כן, במהלך חקירתה התברר כי היא הציגה עצמה כבעלת ת.ז כחולה בעוד שלמעשה היא מתגוררת בטול כרם ושוהה כאן ללא אישורים מתאימים.

מעצרה של הנאשמת, תושבת טול כרם כבת 62, הוארך בהתאם לצרכי החקירה והשבוע הגישה נגדה שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר