ג'אם סשן בגינת עמל. צילום ועד הפעולה להצלת הקולנוע
ג'אם סשן בגינת עמל. צילום ועד הפעולה להצלת הקולנוע

הוועד להצלת קולנוע עמל מזמין אתכם לפיקניק בשבת ולתערוכה בשני

בניסיון לעורר מודעות לשימור בית הקולנוע המיתולוגי, מקיים ועד הפעולה להצלת הקולנוע פיקניק משפחות ותערוכה עם הצעות לשימור

פורסם בתאריך: 1.11.17 18:26

ועד הפעולה להצלת קולנוע עמל מקיים ביום שבת וביום שני בשבוע הבא שני אירועים כדי להעלות את המודעות לשימור מתחם בית הקולנוע המתולוגי. ביום שבת, בשעה 16:00, יתקיים בגינת עמל פיקניק קהילתי, וביום שני, בשעה 18:00, תעלה בהיכל התרבות תערוכה שתכלול הצעות של סטודנטים ממכללת אורט לשימור בית הקולנוע.

"אנחנו, חברי ועד הפעולה, רוצים להפוך את מבנה הקולנוע למבנה לשימור", אומרת חברת ועד הפעולה שירה אורן, "נעשתה טעות והוא נמכר לקבלן פרטי, ואנחנו מקיימים סדרה של פעולות כדי לקדם את המודעות של הציבור בנושא. כבר נוצרה קהילה, קהילת עמל, של אנשים מכל הגילאים, שמשתתפים בקריאה שלנו להציל את המבנה. בשבת הקרובה אנחנו עורכים אירוע קהילתי, פיקניק משפחות, כחלק מהמטרה להעלות את המודעות לנושא ולהגדיל את החשיפה בקרב תושבי העיר. הפיקניק יהיה על מרבדי הדשא המפנקים של גינת עמל, וכולם מוזמנים להגיע עם מחצלות, כלי נגינה, משחקי כדור וקופסא, חטיפים, שתיה וכל דבר נוסף שעולה בדעתכם.

אירוע בגינת עמל. צילום ועד הפעולה להצלת הקולנוע

אירוע בגינת עמל. צילום ועד הפעולה להצלת הקולנוע

"בנוסף", ממשיכה אורן, "אנחנו משיקים בשבוע הבא, ביום שני, פרויקט שעבדנו עליו זמן רב, תערוכה בגלריה של היכל התרבות, בשיתוף פעולה עם מכללת אורט כפר סבא, שם הסטודנטים תיכננו אופציות לפיתוח מבנה הקולנוע שעומד עד היום שומם".

 

 

 

יש התקדמות בשיחות שלכם עם העירייה?

"אנו מצפים מהעירייה לפעול בנושא. אנחנו באמת מקווים שיהיה קשר בריא עם העירייה כדי שכולנו נפעל למען מטרה משותפת, שהיא הצלת המבנה. העירייה הצהירה על תמיכה בנו, בהצלת המבנה, אבל לצערי היא לא פועלת כרגע להצלתו. אנחנו קוראים לעירייה להפוך את המילים למעשים כי המבנה עומד עזוב כבר כ-16 שנים. הגיע הזמן לפעול".

בתוך כך, השיקו חברי ועד הפעולה את הקמפיין "עמל שלי", בו תושבים מספרים את סיפוריהם האישיים מהגינה, זאת בעקבות החלטת מועצת העיר לקרוא לגינה על שם חברת המועצה לשעבר שלי עמרמי ז"ל. "הקמפיין אכן התחיל בעקבות ההתנגדות שלנו למחוק את השם ההיסטורי בתמורה לשם חדש", אומרת אורן, "לדעתנו, היסטוריה לא צריכים למחוק. למקום יש כבוד גדול גם בהווה שלנו, והעירייה צריכה להתחשב בזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר