תומכי ומתנגדי בן חמו. צילום ועד הפעולה של התושבים
תומכי ומתנגדי בן חמו. צילום ועד הפעולה של התושבים

הפגנות מול בניין העירייה של תומכי ומתנגדי בן חמו

עשרות תושבים שהגיעו להפגנה בקריאה לראש העירייה להתפטר, הופתעו מהפגנה שכנגד של תושבים שתומכים בבן חמו

פורסם בתאריך: 6.12.17 16:02

למרות מזג האוויר הסוער החליט ועד הפעולה של התושבים הקוראים לראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו להתפטר מתפקידו, לקיים הערב, בשעה 18:30, כמתוכנן את ההפגנה מול ישיבת מועצת העיר. ישיבת המועצה נפתחה על רקע ההפגנה, כשתושבים נושאים שלטים הקוראים לראש העירייה לעזוב את התפקיד, על רקע החשדות נגדו. מנגד, התארגנה קבוצת תושבים להפגנת תמיכה בראש העירייה.

"הערב הזה חשוב לערכי המוסר, נקיון כפיים והשקיפות בעירנו כפר סבא", אומרת מירית שקד-ברק, ממובילות המחאה: "למרות הקור והגשם החלטנו להגיע עם הילדים להביע מחאתנו על הכאוס שבו מתנהלת עירנו ולקרוא לראש העיר, בן חמו, המורחק כמעט שנה מהעירייה, לנהוג באחריות ציבורית ולהתפטר במיידית. עירנו זקוקה להסיר מעליה את צל השחיתות הרובץ עליה, להתאושש ולהשתקם מבחינה כלכלית, תדמית, תכנונית וציבורית".

במקביל להפגנה, מתכננים חברי ועד הפעולה להחתים את חברי המועצה על מסמך הקורא לבן חמו להתפטר. כמו כן, אומרים בוועד הפעולה, הם החלו בהרצת סקר אנונימי בקרב תושבי כפר סבא, שבמסגרתו התושבים מתבקשים לענות על שאלה אם על בן חמו להמשיך בתפקידו או להתפטר.

 

 

נזכיר כי לקראת ישיבת המועצה הערב הגישו חברי מרצ מהאופוזיציה, עילאי הרסגור ופליאה קטנר, הצעה לסדר לפיה מועצת העיר תדון בתוך שבועיים בהדחת בן חמו. מוקדם יותר השבוע פסל היועץ המשפטי של העירייה את ההצעה שלא אמורה לעלות הערב לדיון בישיבת המועצה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר