הדמיה מתחם סוקולוב משרד דרמן ורקבל אדריכלות בעמ

התרגשות: כנס חתימת חוזי פינוי בינוי לדיירי מתחם סוקולוב

במסגרת התוכנית ייהרסו ארבעה בניינים ובהם 45 יחידות דיור. במקומם ייבנו 137 דירות חדשות, 20 אחוזים מהן יהיו דירות קטנות

פורסם בתאריך: 22.9.22 08:25

חברת ינוב וחברת אשדר מקבוצת אשטרום, קיימו כנס חוזים לדיירי מתחם פינוי בינוי במתחם סוקולוב בכפר סבא. לכנס הגיעו עשרות דיירים תושבי המתחם, לטובת החתמה על חוזים לדירות שהם עתידים לקבל לכשתסתיים בניית הפרויקט.

11 שנים המתינו הדיירים למועד בו יוכלו לחלום על דירה חדשה, התוכנית הייתה תקועה שנים ארוכות עד שהוחלט שהמתחם יקודם במסלול רשויות וכך לבסוף אושרה בוועדה המחוזית. התוכנית כוללת הקמת מבני מגורים, מבנה מגורים מעורב תעסוקה ומסחר, ומבני ציבור משולבי מסחר, מבנה מגורים ושטח ציבורי פתוח.

מתחם סוקולוב נמצא בין הרחובות הגולן לחרמון, סמוך לרחוב ויצמן. במסגרת התכנון המורחב, ייבנו במתחם 137 יחידות דיור ב- 5 מבני מגורים בני 5 ו-9 קומות כשעל פי התב"ע, לפחות 20% מהדירות במתחם יהיו דירות קטנות. בנוסף יוקם מבנה לצרכי ציבור וכן שטחים ציבוריים פתוחים שיחברו בין מבני המתחם. כן ייבנו בפרויקט שטחי מסחר מלווי רחוב. כיום קיימים במתחם 4 מבנים בני 4 קומות ובהם 45 יחידות דיור, שייהרסו ויפונו.

חברת ינוב חברה לחברת אשדר מקבוצת אשטרום שהייתה כבר פעילה באזור, יחד החליטו לאחד כוחות לטובת כלל הצדדים, במטרה לזרז את הפרויקט ולסייע לדיירי המתחם לזכות בדירות חדשות שישפרו משמעותית את איכות חייהם. בעלי הדירות במתחם הביעו את הסכמתם לפרויקט זה מכבר, והשבוע קיימו החברות כנס חתימות על הסכמי פינוי בינוי, בו חתמו בעלי דירות רבים על חוזי מכר, כאשר השלב הבא הוא לפעול לקראת הגשת התוכנית להיתרי בנייה.
במתחם יוקם חניון תת קרקעי שישרת את הדיירים ואת מבני הציבור. בהיבט התחבורתי, המתחם מצוי בסמוך לקו ותחנת המטרו המתוכננים ברחוב ויצמן בעיר, ולתחנות סוקולוב ונורדאו של רכבת ישראל.

 

 

שגיא לנצ'נר, מנכ"ל חברת ינוב: "זה יום מרגש עבורי, אחרי שנים ארוכות של עבודה, קשיים רבים שהתעוררו בדרך, ונחישות גדולה מצד החברה, הגענו כמעט לקו הסיום. חברת ינוב וחברת אשדר הן שתיים מהחברות הוותיקות והמנוסות ביותר בשוק הישראלי, עתירות ניסיון ובעלות איתנות כלכלית, והשותפות אפשרה לנו לקדם מהר יותר את הפרויקט מול הרשות המקומית וגם בוועדה המחוזית. זה פרויקט משותף גם עם הדיירים שהלכו איתנו את כל הדרך ונתנו בנו אמון מלא בקידום התהליך".
עומר גוגנהיים, משנה למנכ"ל אשדר מקבוצת אשטרום: "אנחנו רוצים להודות לבעלי הדירות במתחם על האמון שנתנו בנו להובלת הפרויקט ועל חתימתם על הסכם פינוי-בינוי. בימים אלו אנחנו עובדים על התכנון המפורט של הפרויקט, ושמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם העירייה ופועלים לאישור תכנית איחוד וחלוקה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר