ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי
ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי

משחק על עונה שלמה. בנודיס: "אני לא רגוע", וייצמן: "הקהל שם אותי למטרה"

אחרי ה-2:4 בלויטה, הירוקים ינסו להשלים מחר את המשימה כדי לשים מאחוריהם את העונה המזוויעה. רק 1,300 אוהדים יוכלו לצפות במשחק, הקופות לא ייפתחו

פורסם בתאריך: 28.5.18 13:34

הפועל כפר סבא תסיים מחר (שלישי, 16:15) את העונה במשחק חוץ לא פשוט מול עירוני טבריה. עם יתרון 2:4 מהמשחק הראשון, השאלה היחידה שנותרה פתוחה בעונה הזוועתית בירוק האם היא תסתיים בלאומית או אולי בליגה א'?

המשטרה אישרה את כניסתם של 1,300 צופים, שיגדשו את המגרש צר המידות בטבריה. רבים נוספים צפויים למלא את סביבת המגרש ומרפסות הבתים הסמוכים. הקופות לא ייפתחו במשחק עצמו ועד שעות הערב היום ניתן לרכוש כרטיסים ב"פיצה ליגה" ו"בקיוסק של אריק" בטבריה במחירים של 40 שקלים למבוגר ו-20 שקלים לנוער. נשים וילדים עד גיל 6 ייכנסו בחינם. בשל התוצאה במשחק הראשון והעובדה שמדובר ביום עבודה, לא נרשמה היענות גדולה בקרב אוהדי כפר סבא, וההערכה היא שמאות בודדות ילוו את הקבוצה למגרש המכונה, ולא בכדי, "מגרש הרוחות". המשטרה ערוכה בכוחות מתוגברים מחשש לפרובוקציות, עקב רגישות המשחק.

לא צפויים להגיע בהמוניהם. אוהדי כפר סבא בשישי. צילום: עזרא לוי

אוהדי כפר סבא בשישי. צילום: עזרא לוי

"אני לא רגוע. נשאר עוד משחק אחד ואנחנו עובדים קשה לקראתו", אמר המאמן ארז בנודיס. "נעבור על הווידאו של המשחק הראשון ונעשה הכל כדי להגיע מוכנים ומסודרים כדי לעשות את העבודה. אין הרבה ברירות ונתחשב בכל מה שצריך מסביב. אין ספק שהתנאים יתנו לטבריה יתרון כי הם מכירים את הרוחות והבורות במגרש, אבל כפר סבא זו לא קבוצה שתעיף כדורים למעלה, צריך לשחק ולקחת הכל בחשבון".

מי שיגיע טעון במיוחד בצד הטברייני הוא עידן וייצמן הוותיק, שזעם על חוסר ספורטיביות מצד כפר סבא בהתקפה שהובילה לשער השלישי של סתיו נסיקובסקי. בסיום סימן וייצמן לעבר היציע "חכו חכו ליום שלישי" ועכשיו הגיע הזמן לקיים. "אנחנו מחכים בקוצר רוח למשחק", אמר וייצמן. "אפילו שהם עשו מה שעשו, אני יכול לומר שאם יהיה מצב הפוך במשחק הקרוב אנחנו כן נוציא את הכדור בצורה ספורטיבית. דקה 70, הכדור ליד דגל הקרן שלהם ולא איזו מתפרצת, גם אם שחקן עשה כאילו והתחזה, תוציאו כדור חצי דקה ותראו מה איתו, לא היה קורה כלום. זה היה מעצבן אבל עברנו את זה".

וייצמן מול שראנס בשישי. צילום: עזרא לוי

וייצמן מול שראנס בשישי. צילום: עזרא לוי

"הזמנתי את האוהדים להגיע ליום שלישי כי הולך להיות משחק מאוד מעניין ומותח", עידן מעט השחקן הוותיק את ההתגרות שלו ביציע הירוק לאחר שריקת הסיום. "מאותו רגע שטענתי לחוסר ספורטיביות הקהל שלהם שם אותי למטרה. זה חלק מהמשחק ולפעמים גם חלק מהשואו מסביב. אמרתי להם 'חכו ליום שלישי' בקטע של תבואו ואנחנו ננצח אתכם, לא בקטע של אלימות או משהו בסגנון, אבל הם חרגו מגבולות הטעם הטוב והפכו את זה לקטע אישי".

על האווירה הצפויה הוסיף וייצמן: "המגרש סולד אאוט ויהיו גם אנשים על הבתים ומסביב למגרש. תהיה אווירה חמה ותומכת ואני מאוד מקווה שזה ידחוף אותנו קדימה. ראינו שזה אפשרי ואני מקווה שבסיום נהיה בצד השמח והמנצח, אבל גם אם לא – נדאג שיהיה לכפר סבא כמה שיותר קשה ויעברו עליהם חרדות עד שישרדו בלאומית". נירן רוטשטיין, שבישל את שני השערים לזכות טבריה, מוצהב ויחמיץ את המשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר