טל מכלוף בעת החתימה בכפר סבא בקיץ. צילום: הפועל כפר סבא
טל מכלוף בעת החתימה בכפר סבא בקיץ. צילום: הפועל כפר סבא

מכלוף חתם, ששונקר: "מבחינתי אני נשאר"

הבלם של הפועל אשקלון, שכבר היה קרוב למועדון בקיץ, צפוי לחתום בקבוצה במהלך היום. הקשר האחורי, שקיבל הודעת שחרור, אומר: "אני לא מתכוון להסתובב ולחפש את עצמי"

פורסם בתאריך: 29.1.19 13:33

השינויים בהפועל כפר סבא נמשכים. היום (שלישי) חתם שחקן הפועל אשקלון, טל מכלוף, על חוזה עד לסיום העונה במועדון, אחרי פגישה עם הנהלת הקבוצה. הבלם, שרשם 25 הופעות בכל המסגרות עד כה העונה, יעזוב את המועדון הדרומי שנקלע לקשיים כלכליים.

מכלוף כבר היה קרוב מאוד לכפר סבא בקיץ, כאשר חתם ואף הוצג במועדון, אך הנושא הנסיעות מאשקלון כמו גם הקשר הקרוב שלו עם המועדון גרמו לו להמשיך בכל זאת בקבוצה של שלומי דורה, שם היה שחקן הרכב קבוע. דין מימוני, שהיה מועמד לקבוצה, חתם לבסוף בהפועל רמת גן.

כפי שפרסמנו אתמול, מי שקיבל הודעת שחרור מהקבוצה הוא הקשר האחורי תומר ששונקר, שמבחינתו כלל לא מתכוון לעזוב את הקבוצה. "האמת שהשחרור בא לי בהפתעה", הודה ששונקר. "רק חזרתי מפציעה וכבשתי לפני שבועיים. בשני המשחקים האחרונים הייתי פחות טוב ופתאום הודיעו לי לחפש קבוצה. שוב, רק חזרתי מפציעה ואני לא מתכוון להסתובב ולחפש את עצמי, אלא צריך קודם לחזור להיות מאה אחוז. מבחינתי אני נשאר בכפר סבא ומאמין שהדברים יכולים להשתנות ויסתדרו בהמשך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תשאירו את ששונקר

    הוא לא כזה רע אפשר לחשוב הוא לפחות בועט לשער ראיתם איזה גול נגד עכו הוא שם צריכים שחקנים שיודעים לבעוט

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר