סתיו שחם. צילום: עזרא לוי
סתיו שחם. צילום: עזרא לוי

בית המשפט קבע: שום יעביר לשחם 143 אלף שקלים בגין מכירת רז כהן

השופטת אילה גזית קבעה כי בעלי הפועל כפר סבא יעביר לקודמו 25 אחוזים ממכירת השחקן. כמו כן, הורה לבעלים להפקיד ערבות בגובה 200 אלף שקלים נוספים וטען כי טענת ההגנה שלו בנושא "קלושה"

פורסם בתאריך: 5.5.19 17:28

ניצחון לסתיו שחם במאבק המשפטי מול יצחק שום, בנוגע לעסקת מכירתו של רז כהן להפועל תל אביב. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, אילה גזית, קבע כי על הפועל כפר סבא ועל הבעלים הנוכחי להעביר לשחם 143,750 שקלים בגין מכירתו של השחקן לאדומים. כמו כן, לאור "טענת ההגנה הקלושה", לדברי השופטת, בנוגע לדרישה נוספת של שחם, נדרש שום לספק ערבות בנקאית בגובה 200 אלף שקלים.

מדובר בתביעה שהגיש שחם באמצעות החברה שבבעלותו "סגמנט טכנולוגיות מידע", בדישה לקבל משום 143,750 שקלים בגין 25 אחוזים ממכירת רז כהן להפועל תל אביב ופיצוי מוסכם בין הצדדים על סך 200 אלף שקלים. השופטת אילה גזית קבעה כי יש לקבל את הבקשה באופן חלקי. בנוגע ל-25 האחוזים ממכירתו של רז כהן, ציטטה השופטת סעיף מההסכם בין שום לשחם, במסגרתו נכתב כי "מוסכם כי ממכירת כרטיס השחקן של רז כהן לכל צד שלישי, תשלם החברה לסגמנט, על חשבון יתרת החובה של החברה כלפי סגמנט (350 אלף שקלים), סך של 25 אחוזים מתוך התמורה שתתקבל ממכירת השחקן".

בהתייחס לכך כתבה השופטת: "על פי הסעיף, הנתבעים התחייבו לשלם 25 אחוזים מהתמורה שתתקבל ממכירת כרטיס השחקן, ועל כן על הנתבעים להעביר את הסכום בגין 25 האחוזים מתוך התמורה לידי התובעת, ובעניין זה אין לנתבעים הגנה ראויה". לאור החלטה זו, על שום להעביר לשחם 143,750 שקלים, המהווים 25 אחוזים ממכירתו של כהן לאדומים, שעמדה על 575 אלף שקלים.

באשר לבקשתו של שחם לפיצוי מוסכם בסך 200 אלף שקלים, קבעה השופטת כי יתקיים דיון בנושא, למרות שציין כי טענת ההגנה של שום בנושא קלושה. "לאור העובדה שביום 17.9.18 שילמו הנתבעים את הסך של 150,000 השקלים, אשר הופחת מסכום התביעה (התביעה המקורית כללה 150 אלף שקלים נוספים, ל"ס), יש לראות בכך טענת הגנה אפשרית, גם אם קלושה, הראויה לידון ולהישמע. מאחר ולא שולם סך של 25 אחוזים מסך התמורה, ואף לא חלק מסכום זה, עולה כי הטענה לעניין קיום ההסכם במלואו, ולא רק הסך של 150,000 שקלים, הינה טענת הגנה קלושה, שמן הדין להורות על הפקדת סכום התביעה בגינה".

בהמשך כתבה השופטת: "לפיכך, לעניין התביעה לפיצוי מוסכם בסך 200 אלף שקלים, ניתנת רשות להגן בכפוף להפקדת הסכום בסך 200 אלף שקלים, בקופת בית המשפט בערבות בנקאית צמודה, ללא הגבלת זמן ותנאי, וזאת לא יאוחר מיום 20.6.19. היה ויופקד הסך האמור לעיל, תינתן הרשות להגן בטענת הפיצוי המוסכם, ויקבע מועד לקדם משפט. לא יופקד הסך במלואו ובמועדו – תדחה בקשת הרשות להגן". בנוסף, ביום חמישי האחרון דחה השופט אביים ברקאי את בקשתו של שום לתקן את כתב התביעה, במסגרת התביעה שהגיש נגד סתיו שחם בגין חובות שהתגלו לטענתו לאחר החלפת הבעלות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. על מה הרעש

    זה תשלום על מכירת שחקן זה לא חובות שהיו בתקופת סתם שחם שזה שורש הבעיה בינהם הרי שום לא העביר רבע מליון שח עבור מוניטין המכירה רק כי הוא לא סגר חשבון עם כל הנושים בתקופתו זה הבעיה זה שורש הבלגן הכספי בינהם אין קשר למכירה של רז כהן אם שום צריך לשלם הוא יישלם כמו במקרה של סהר בראון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר