אצטדיון לויטה. צילום: ניר קידר
אצטדיון לויטה. צילום: ניר קידר

העירייה מאשרת: הפועל כפר סבא תאלץ לנדוד מחוץ לעיר

בתגובה לפרסום ב"צומת השרון", אמרו בעיריית כפר סבא עבודות השיפוץ באצטדיון יימשכו מספר חודשים. הירוקים צפויים לקיים את משחקי הבית באצטדיון המושבה בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 26.6.19 12:33

הפועל כפר סבא תארח בעונה הבאה את משחקיה מחוץ לעיר. בהמשך לפרסום אתמול (שלישי) ב"ספורט צומת השרון" על הכוונה להעביר את משחקי הבית של הקבוצה בליגת העל לאצטדיון המושבה בפתח תקוה, עיריית כפר סבא מאשרת היום כי השיפוצים באצטדיון המיושן בעיר יימשכו מספר חודשים, דבר אשר ייאלץ את הירוקים לנדוד לאצטדיון אחר.

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה לפנייתנו: "עיריית כפר סבא מתכוונת לבצע שורה של פעולות, הנדרשות להתאמת האצטדיון למשחקי ליגת העל, בין היתר שדרוג התאורה ושירותי הקהל, בניית מגדלי צילום והקמת עמדות קופה נוספות – הכל על פי דרישות מינהלת התאחדות הכדורגל. העבודות ייערכו מספר חודשים ולאור זאת, הקבוצה תשחק מספר חודשים באצטדיון אחר".

"כל האצטדיונים בליגת העל טובים ומאפשרים לפתח משחק כדורגל ואנחנו נסתדר בכל מגרש", אמר המאמן אופיר חיים. "איפה שזה לא יהיה, אני מקווה שהקהל יגיע בהמוניו ויתמוך בנו. נתמודד עם כל מה שצריך ואני מקווה שנציג קבוצה צעירה ורעבה שתרצה תמיד יותר מהיריבה וגם תצליח"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילון

    מעולה
    עכשיו בכל הכוח להרוס את היציע העגול אליפטי הזה ולהרוס את מסלול הריצה!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר