שחקני הפועל כפר סבא. צילום: רמי לוי
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: רמי לוי

הפועל כפר סבא הגיעה למחנה האימון, שחקן בקבוצה: "מכוונים לפלייאוף עליון"

הירוקים הגיעו לפולין, שם ישהו במשך שבוע. הקשר הגנאי איברהים מורו שוחרר, גם אביב סולומון וגל קעטבי לא יחתמו. מספר זרים עשויים להגיע להתרשמות במחנה האימון

פורסם בתאריך: 15.7.19 13:08

הפועל כפר סבא הגיעה היום (שני) למחנה האימונים הטרום עונתי בפולין, בו תשהה עד ה-23 לחודש. נכון לעכשיו, מונה סגל הקבוצה 22 שחקנים, בהם שחקני הרכש הטריים – המגן הימני נועם גמון והחלוץ בן מיזן. גמון בן ה-22 הושאל לקבוצה מהפועל באר שבע בה גדל. בשנתיים האחרונות הושאל להפועל עפולה וביסס את מעמדו כשחקן הרכב. מיזן בן ה-24 חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו אדם קידן. אשתקד כבש 9 שערים במדי מרמורק אך לא מנע את ירידתה לליגה א'.

מנגד, מי שנשאר בארץ הוא המגן הימני גל פורת, שכזכור לא מצוי בתכניות המקצועיות לאחר שדרש שדרוג של כ-40% בשכרו. מעבר לכך שבכפר סבא הבהירו למגן כי החוזה המקורי שלו הוא התקף מבחינתם, פורת סובל מפציעה ובבדיקת MRI  שעבר התגלתה דלקת חריפה במפשעה עם חשש לשבר מאמץ. על מנת להחלים מהדלקת יטופל פורת בזריקות ובמידה ואכן מדובר בשבר מאמץ יזדקק בנוסף למנוחה מלאה של שלושה שבועות לפני שיוכל לשוב לפעילות.

באשר למספר נבחנים, החלוץ גל קעטבי חתם בסופו של דבר לעונה נוספת בהפועל עפולה, המגן השמאלי אביב סולומון צפוי להצטרף להפועל חדרה ואילו הקשר הגנאי איברהים מורו שוחרר. ייתכן שמספר זרים נוספים יגיעו להיבחן בקבוצה במהלך מחנה האימונים.

למרות השלב המוקדם מאוד של ההכנות וחרף העובדה שיש מספיק זמן עד המשחק הרשמי הראשון העונה בגביע הטוטו, בהפועל כפר סבא החליטו משום מה על איסור גורף לראיין שחקנים, צעד שלא נהוג בכלל בשלב זה של הפגרה. "האמת היא שאנחנו לא כל כך מתרגשים לקראת היציאה למחנה, אלא באים לעבוד קשה כי חשוב לנו מאוד להגיע מגובשים ומוכנים לפתיחת העונה", אמר אחד השחקנים וחברו לקבוצה הוסיף: "לדעתי אנחנו יכולים להפתיע. ברור שמוקדם מאוד לדבר על מיקום, אבל אנחנו לא מדברים במושגים של להישאר בליגה, אלא מכוונים לפלייאוף העליון ורוצים לעשות עונה טובה. כפר סבא בהחלט מסוגלת לזה".

במשחקי אימון שקיימה הקבוצה מול שתי הכתומות של הליגה טרם יציאתה למחנה האימון בפולין, גברה כפר סבא ברביעי שעבר 0:1 על בני יהודה מפנדל של עומר פדידה ויומיים לאחר מכן הובסה 4:1 בידי סקציה נס ציונה. בנג'מין קוקו חתום על שער הכבוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אף שחקן רציני לא רוצה לבוא . כרגע מסומנת כיורדת בטוחה לצערי הרב .

  2. איך בדיוק פלאוף עליון

    אם חוטפים רביעיה מנס ציונה לא הבנתי כמו שנה שעברה תקעו לנו גם 5 בבית גנבן לנו ניצחון בסיבוב השני ובשלישי נגמר תיקו ניצחנו את כל הקבוצות בסיבוב השלישי חוץ מהם – מנחוסים מכה שלא כתובה

  3. אפשר גם לכוון לאליפות

    השאלה איפה בסוף פוגעים וזה גם מה שבסוף קובע
    כאשר כל שחקן שאנחנו רוצים אותו לוקח אותנו בעדיפות אחרונה ובמשחק הכנה חוטפים 4 מקבוצה שעלתה יחד איתנו זה לא נראה טוב אבל בכל מקרה בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר