עומר צלישר. צילום: ירדי עואמי
עומר צלישר. צילום: ירדי עואמי

"עצם העובדה שלא הייתי חלק מהפועל כפר סבא לא קשורה בכלל לכדורגל"

אחרי עשרה חודשים ללא כדורגל ותקופת נידוי מכוערת בהפועל כפר סבא, עומר צלישר פותח דף חדש בהפועל פתח תקוה אצל מסאי דגו. "תופעת הנידוי צריכה להיעלם מהכדורגל. מדובר בחוסר כבוד כלפי השחקנים", הוא אומר בראיון

פורסם בתאריך: 19.2.20 17:26

עומר צלישר לא זכר בדיוק את הפעם האחרונה, עד השבוע שעבר, בה לבש מדי משחק ועשה את הדבר האהוב עליו מכל – לשחק כדורגל.. “משהו בסוף העונה שעברה, לא זוכר במדויק”, העריך שחקן הרכש החדש של הפועל פתח תקוה, שיובש במשך חצי עונה בהפועל כפר סבא עד שעזב בשבוע שעבר. תזכורת עבורו ועבור הקוראים: ב-22/4/2019 רשם צלישר 90 דקות בניצחון של כפר סבא 0:3 על הפועל קטמון במחזור ה-33 בעונה שעברה.

המשמעות: כמעט עשרה חודשים בלי כדורגל. ברגע האחרון של חלון ההעברות הפך בין רגע לאחד השחקנים הוותיקים בקבוצה הצעירה של מסאי דגו והספיק – כמו מאמנו – לרשום שלוש הופעות. בראשונה נכנס כמחליף ובשתיים האחרות פתח בהרכב. "מאוד התגעגעתי לחזור לשחק", הוא אומר בראיון ל"ספורט צומת השרון". "שחקן שלא משחק כדורגל סובל מאוד ובעצם לא נהנה מהמקצוע שלו. שמח מאוד שחזרתי ואני מקווה שעכשיו זה יימשך ואהנה לאורך זמן".

צלישר במדי הפועל פתח תקוה. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

צלישר במדי הפועל פתח תקוה. צילום: עדי ברקוביץ', הפועל פתח תקוה

השנה עבר כאמור צלישר בכפר סבא את תופעת הנידוי שמרימה את ראשה המכוער בשמי הכדורגל הישראלי. בשלב מסוים לא הורשה להתאמן, ובהמשך הוצמד לו מאמן כושר, יחד עם שחקנים אחרים שלא היו בתכניות, דוגמת לירוי צעירי שעזב לבסוף למכבי הרצליה מתחתית ליגה א’ דרום. "ברור שזה השפיע עלי, לא שיחקתי, וכשאתה לא משחק אתה לא נהנה מהדבר שאתה הכי אוהב לעשות, נקודה", הוא אומר. "אתה לא מרגיש חלק מהקבוצה, אין לך את המשחקים וברוב הזמן גם לא את האימונים. עצם העובדה שלא הייתי חלק מהקבוצה לא קשורה בכלל לכדורגל, וכולם מבינים בדיוק למה אני מתכוון".

פחדת שזה עלול להרוס לך את הקריירה.
"לא פחדתי ולא חשבתי ככה, אבל כן רציתי כבר לחזור לשחק. זו הרגשה רעה מאוד ותופעת הנידוי צריכה להיעלם מהכדורגל. מדובר בחוסר כבוד כלפי השחקנים ואני חושב שארגון השחקנים וראשי הענף צריכים להילחם בתופעה בכל הכוח ולא לוותר בנושא הזה. הם ניסו לעזור פה ושם, אבל בוא נאמר שלא בעקביות. אני לא מכיר בדיוק את החוקה ויש כל מיני קומבינות, אבל לא נראה לי שזה היה חוקי".

בתקופה הזו יצחק שום אמר שאתה בכלל לא רוצה לשחק וכינה אותך 'מתנחל'.
"אמרתי אז ואגיד גם עכשיו – לא רוצה לרדת לרמה הזו ולמילים האלה".

מה גרם לך להגיע דווקא להפועל פתח תקוה, קבוצה בחלק התחתון של טבלת הלאומית?
"האמת שהיו לי הצעות מכמה קבוצות, אבל הפועל פתח תקוה זה מועדון גדול בכדורגל הישראלי עם קהל גדול. עם מסאי דגו, שהגיע כמה ימים לפני, דיברתי לפני שנה וחצי וכמעט שיתפנו פעולה יחד בהפועל פתח תקוה, אבל ברגע האחרון זה לא קרה. באותה שיחה הוא השאיר עלי רושם חיובי מאוד ואני שמח שעכשיו זה קורה".

בשנים האחרונות הקריירה שלך בירידה. למה זה קורה?
"היו לי עונות מצוינות בליגת העל וגם בלאומית, כמו העונה שעברה בה עליתי ליגה עם כפר סבא. לפעמים מאמן מגיע ורואה את הקבוצה בלעדיך כמו שרה לי בקריית שמונה והבנתי שעלי למצוא מקום אחר, ולפעמים מקבלים החלטות מסוימות שמשפיעות לך על הקריירה. בגדול אני משתדל לא להתעסק במה שהיה בעבר, מקווה לדברים טובים בהווה ושמח שאני נמצא בהפועל פתח תקוה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עומר היקר

    תעשה לעצמך טובה – תיקח את עצמך בידיים תשפר את הרמה המקצועית שלך כי כמו שאתה נראה על המגרש אין לך מקום גם בבני זלפה בליגה ב או ג או איפה שהם משחקים שחקן כמוך שלא תורם כלום על המגרש מה אתה מצפה בדיוק ? איך אומרים בשביל כבוד צריך לעבוד לא?

  2. עלאק לא קשור לכדורגל

    תאמין לי שאם היית משחק כמו גבר ולא כמו נקבה היו רוצים אותך שתמשיך ואף אחד לא היה מחפש לך קבוצה אחרת אז מה אתה מקשקש לא קשור לכדורגל בטח שזה קשור נטו ליכולת המקצועית שלך שמתאימה בגג לליגה ב וזה גם לא בטוח זה עוד יכול להיות מחמאה בשבילך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר