אצטדיון לויטה. צילום: עזרא לוי
אצטדיון לויטה. צילום: עזרא לוי

מחכים לפנסים: העירייה אישרה מיליונים לשיפוץ האצטדיון אבל אין צפי להתחלת העבודות

ביוני 2019 הבטיחה העירייה שעבודות השיפוץ יארכו כמה חודשים. מאז עברה יותר משנה, השיפוץ טרם החל והקבוצה תאלץ ככל הנראה לנדוד לאורך העונה הקרובה למגרש אחר. העירייה: "בשל מגבלות הקורונה נוצרה תלות במועד הגעת הפנסים הדרושים ארצה"

פורסם בתאריך: 18.8.20 08:25

מתי הפועל כפר סבא תוכל לארח את משחקיה הביתיים בליגת העל באצטדיונה הביתי בעיר? ובכן, למעלה משנה מאז שחזרו הירוקים לליגת העל, התשובה לשאלה הזו עדיין לא ברורה. כזכור, בקיץ שעבר הודיעה מינהלת הליגה כי באצטדיון לויטה קיימים מספר ליקויים הדרושים תיקון, בכדי שיעמוד בתנאים לאירוח משחקים בליגת העל. בין היתר מדובר בליקויים בתחום התאורה, הקופות ועמדות השידור.

הערכות מסוימות בקיץ שעבר דיברו על מספר חודשים הדרושים בכדי להכשיר את לויטה, אך למעלה משנה עברה ובפועל עדיין לא החל שיפוץ כלשהו באצטדיון. "העבודות בלויטה ייערכו מספר חודשים ולאור זאת, הקבוצה תשחק מספר חודשים באצטדיון אחר", טענו בעיריית כפר סבא בתגובה רשמית ביוני 2019. יש לציין כי בעקבות הליקויים, מארחת כפר סבא את משחקיה הביתיים באצטדיון המושבה בפתח תקוה, בעלות המוערכת בכ-40 אלף שקלים למשחק (800 אלף שקלים בעונה), כאשר עיריית כפר סבא היא זו שנושאת בעלויות.


קיראו עוד על השיפוץ בלויטה:

ואיזה מסכנים האוהדים: למרות הבטחות העירייה השיפוץ באצטדיון לויטה תקוע

עיריית כפר סבא צפויה להשקיע מיליוני שקלים בשיפוץ אצטדיון לויטה


לצומת השרון נודע כי רק בישיבת מועצת העיר שנערכה לפני כשבועיים, אושר חלק מתקציב השיפוץ באצטדיון לויטה בסכום של ארבעה מיליון שקלים, אך כעת הבעיה, על פי עיריית כפר סבא, היא במשלוח הפנסים לישראל בעקבות הפגיעה בענף התעופה לאור משבר הקורונה.

מעיריית כפר סבא נמסר: "מועצת העיר אישרה, בישיבתה האחרונה מתאריך 06.08.2020, חלק מתקציב השיפוצים של אצטדיון לויטה, בסכום כולל של ארבעה מיליון שקלים. תקציב זה מיועד בחלקו הארי (3,300,000 שקל) להיות מוקדש להקמת התאורה באצטדיון המותאם, וזאת על-פי הנחיות מינהלת ליגת ההתאחדות לכדורגל. היתר (700,000 שקל), מיועדים בשלב זה לתכנון עתידי של עמדות השידור, הקופות והוצאות נוספות, כל זאת כאמור על-פי דרישות המינהלת.

"זה מספר חודשים שצוות מקצועי עמל על תכנון התאורה במגרש ועל הזמנת פנסים ייעודיים למגרש, צעד המאפשר קידום משמעותי של הנושא, אך בשל מגבלות הקורונה, לרבות מגבלות על ענף התעופה, נוצרה תלות במועד הגעת הפנסים הדרושים ארצה, כך שמועד סיום העבודות אינו ברור עדיין. כאשר יהיה בידינו צפי להגעת הפנסים, נעדכן את הציבור בהקדם. עיריית כפר סבא, כיתר תושבות ותושבי העיר ואוהדי הקבוצה, ממתינים בהתרגשות לפתיחת האצטדיון ולצפייה בקבוצה המקומית הפועל כפר-סבא כובשת את המגרש. בינתיים, נאחל לקבוצתנו האהובה הצלחה גדולה באצטדיון המושבה – גם כשאתם רחוקים, אתם הכי קרובים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורי

    העירייה ציפתה שהקבוצה תרד ליגה ובזה הם יכלו לחסוך את השיפוץ.
    אבל זה לא קרה, והגיע הזמן להזיז עניינים עם הבטונדה המיושנת הזאת.
    עיר כמו כפס זקוקה לאיצטדיון מודרני, אפילו בשיתוף עם רעננה.

  2. אילון

    אורי אתה צודק לגמרי
    שנים על גביי שנים בעירייה סמכו על הנדנדה של הפועל כפר סבא בעליות וירידות ליגה תקופת בן חמו ראש העיר לשעבר.

    דבר שני
    הבשורה תגיע כשיכריזו על איצטדיון חדש בכפר סבא
    או הריסה של האיצטדיון הקיים לטובת בניית איצטדיון מודרני באותו מקום

    סוג של פינויי בינויי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר