אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: רמי שלוש
אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: רמי שלוש

פרשת הצ'קים בלב הירוק: 71 אלף שקלים הוחזרו לחשבון העמותה

לאחר למעלה משנה של מאמצים, הצליחו בוועד המנהל של עמותת אוהדי הפועל כפר סבא, לקבל בחזרה מהבנק את הכספים, שעל פי החשד יצאו מקופה העמותה בצורה לא תקינה

פורסם בתאריך: 27.10.20 09:51

הצלחה לוועד המנהל של עמותת הלב הירוק, המאגדת את אוהדי הפועל כפר סבא ומחזיקה ב-10 אחוז מהבעלות על המועדון. בחשבון הבנק של העמותה התקבלו השבוע 71 אלף שקלים, כהחזר על צ'קים שיצאו מקופת העמותה בשנת 2018 ונטען כי החתימות בהן זויפו לכאורה.

כזכור, לפני למעלה משנה נחשף ב"צומת השרון" הסיפור, במסגרתו, על פי החשד, זויפו לכאורה חתימות צ'קים של אחד מראשי העמותה דאז, כאשר התשלומים הועברו בין היתר למועדונים בליגה הלאומית עבור רכישת כרטיסים למכירה מוקדמת לאוהדים, רכישת אביזרי עידוד ופעילויות נוספות של העמותה.

"לאחר מאמצים מרובים הצלחנו להקטין לעת עתה את הנזקים הכספיים שנגרמו לקופת העמותה בשל ההתנהלות הלא תקינה שנתגלתה בתקופת הוועד הקודם", נמסר מהלב הירוק. "ביום ראשון התקבל בחשבון העמותה סכום של 71,000 שקלים, מדובר בהחזר סכומים בהם חויב החשבון באמצעות המחאות שהחתימה בהן לא היתה זהה לדוגמת החתימה שבבנק. בהזדמנות זאת נבקש להודות לעורך דין רני מרקוביץ', רו"ח לוי משה, שי גולוב וליוסי וילצר על עזרתם בעניין הזה".

"לאחר למעלה משנה של ויכוחים דיונים עם בנק הפועלים בנושא ולאחר שערבנו את בנק ישראל בנושא, הצלחנו להשיב את הכסף", אמר רונן יום טוב, יו"ר הועד הנוכחי. "מדובר על במקור על כספים שהושגו במסגרת פרוייקטים קהילתיים ולאחר עבודה קשה, ותוך שנה הקופה רוקנה בהתנהלויות לא תקינות. הבנק כיבד צ'קים מבלי שהחתימה הייתה זהה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ליצנים

    תתעסקו בלעודד כשיהיה מותר לחזור ליציע אחרי הכל זה תפקיד של האוהדים מזל ששום הוא הבעלים והוא מחזיק את הקבוצה אם אתם הייתם במקומו לא רוצה לחשוב על זה בכלל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר