דניאל קובלר, מנהל המרכז לחדשנות בחינוך במכללת בית ברל צילום פרטי, באדיבות דוברות המכללה
דניאל קובלר, מנהל המרכז לחדשנות בחינוך במכללת בית ברל צילום פרטי, באדיבות דוברות המכללה

"העתיד כבר כאן": פרופ' יורם יובל, מורן סמואל ומיכל דליות ירצו באירוע טד של מכללת בית ברל

בשנתיים האחרונות מובילה המכללה האקדמית בית ברל מהלך של הזנקת מאות יזמים ומיזמים חברתיים לקידום חינוך חדשני וערכי. אירוע ה- TEDx הוא אירוע השיא של מהלך זה ונועד לחשוף יזמים מעוררי ההשראה

פורסם בתאריך: 16.1.23 13:50

אירוע TEDxBeitBerlCollege של המכללה האקדמית בית ברל יארח חוקרי מוח יזמי הייטק וחינוך:  פרופ׳ יורם יובל, המדליסטית הפאראלימפית מורן סמואל, מיכל דליות, מעין מלכה – דירקטור בחברת הייטק simply, ומומחים נוספים, ידברו בפני 800 איש באירוע TEDxBeitBerlCollege של המכללה האקדמית בית ברל.

המרכז לחדשנות בחינוך של המכללה האקדמית בית ברל יקיים ביום שני ה-23.1.23 אירוע TEDxBeitBerlCollegeברישיון רשמי מארגון TED העולמי. באירוע ירצו 11 מומחים מתחומי החדשנות, היזמות החינוך והייטק, ומייסדי בתי ספר ייחודיים. האירוע יתקיים באולם בקרית המועצה האזורית דרום השרון וייקחו בו חלק כ-800 איש.

בשנתיים האחרונות מובילה המכללה האקדמית בית ברל מהלך של הזנקת מאות יזמים ומיזמים חברתיים לקידום חינוך חדשני, יזמי וערכי בתוך מערכת החינוך. היזמים עוברים תהליכי חשיבה פיתוח ויישום במרכז לחדשנות בחינוך במכללת בית ברל ביחד עם אנשי האקדמיה והחדשנות של המכללה ולאחר מכן עוברים ליישום בשטח החינוכי. מיזמים רבים כבר מניבים פירות ומשפיעים על מאות אלפי תלמידים באופן מיידי. אירוע ה- TEDx הוא אירוע השיא של מהלך זה ונועד לחשוף יזמים מעוררי ההשראה מכל התחומים.

 

 

יולי תמיר, נשיאת מכללת בית ברל, אמרה: "אנשי חינוך ואקדמיה מבינים שהעתיד כבר כאן. מגפת הקורונה והשינויים שבאו בעקבותיה, מהפכת מקורות הידע, שינויי חברתיים, טכנולוגיים ופוליטיים חסרי תקדים, מטלטלים את עולם ההוראה והלמידה. מהפכה מתבקשת בחינוך שאנחנו מבצעים במכללה האקדמית בית ברל מחייבת את התלמידים לחשוב על תהליכים בכל תחומי החיים ולהפעיל שיפוט ערכי לגבי השינויים הנדרשים בחברה, בחינוך ובקהילה. אירוע ה- TEDx של מכללת בית ברל חושף את הסטודנטים לעולמות תוכן מגוונים אלו ולפסיפס עשיר של יזמים חברתיים טכנולוגיים וחינוכים פורצי דרך בתחומם שהופכים חזון למעשה. כך יוצרים מהפכה חינוכית".

דניאל קובלר, מנהל המרכז לחדשנות בחינוך במכללת בית ברל, אמר: "עומק, חשיבה, ואכפתיות סביבתית וחברתית, הם המנועים של החברה שלנו. המרכז לחדשנות בחינוך של המכללה האקדמית בית ברל מניח את העקרונות הללו ומעניק על בסיסם כלים לאנשי המוביליות החברתית, בין אם זה מורים ומנהלים בשדה החינוכי, ובין אם זה בהייטק החברתי או במגזר השלישי. אירוע ה- TEDx נועד להצהיר – למידה וחינוך טוב איכותי ומשמעותי מתרחשים בתוך שיח ומפגש של ערכים, יזמות, טכנולוגיה וחדשנות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר