צילום אילוסטרציה אייל טואג
צילום אילוסטרציה אייל טואג

העירייה מבטיחה: ביום רביעי תדעו לאיזה גן הולך הילד שלכם

השיבוצים היו אמורים להתפרסם ביום ראשון באתר, אחרי שפרסומם נדחה מספר פעמים קודם לכן בעקבות החלטת העירייה לסגור גנים בעיר

פורסם בתאריך: 18.6.19 18:17

עיריית כפר סבא הודיעה שתפרסם מחר (רביעי) באתר העירייה את השיבוצים לגני הילדים לשנת הלימודים הקרובה. ההורים אמורים לקבל הודעה על השיבוץ גם בהודעת טקסט לטלפון.

נזכיר כי הורים ברחבי העיר התרעמו השבוע שכשהתברר שהשיבוצים, שהיו אמורים להתפרסם ביום ראשון באתר, לא התפרסמו. עוד קודם לכן נדחה פרסום השיבוצים מספר פעמים, בעקבות התנגדות הורים לכוונת עיריית כפר סבא לסגור כמה גני ילדים בעיר. מאז הודיעה העירייה על איחוד סגירת הגנים לפני כחודש והתעוררות המחאה נגד הסגירה, לא הוחלט סופית אילו גנים יסגרו ואילו ישארו פתוחים, והשיבוצים לא מתפרסמים.

"עיריית כפר סבא, באמצעות מחלקת גני ילדים באגף החינוך, עמלה זה תקופה ארוכה בכל הקשור לשיבוצי הילדים בגנים, תוך התחשבות בקריטריונים מרובים וביניהם – העדפות ההורים, שמירה על איזון מגדרי ועוד. מדובר במלאכה מורכבת ורגישה, הנעשית במקצועיות רבה", מסרה היום העירייה, "בשבועות האחרונים עמלו במחלקת גני הילדים על שיבוצם של 4,800 ילדים לגנים העירוניים. כאמור, מדובר במערכת שיקולים מורכבת וסבוכה, כשהעיקרון המנחה את עובדי המחלקה הוא טובת הילדים. כזכור, בשבוע שעבר התקיימה הישיבה הראשונה של ועדת החינוך, בה נידון בין היתר נושא איחוד הגנים, מה שהוביל לדחייה במועד פרסום השיבוצים, שתוכנן לתחילת החודש. עם סיום מלאכת השיבוצים ופרסום התוצאות להורים, אנו שמחים לבשר על פתיחתו של גן חדש, גן כפיר, ברחוב גלבוע בעיר".

עוד מסרה העירייה כי "הורים שירצו לבקש העברה לגן אחר, יוכלו לעשות זאת באמצעות אתר העירייה עד לתאריך 27.6 בחצות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר