הפגנת הורי וילדי הגנים מול עיריית כפר סבא השבוע. צילום דפנה משקובסקי

פרסום ראשון: הושג הסכם על שעת ארוחת הצהריים בגני היול"א

בתום פגישה סוערת הסכימו ועד הגנים, נציגי הגננות בהסתדרות, אנשי מחלקת החינוך בעירייה וראש העירייה כי שעת ארוחת הצהריים תתקיים בשעה 13:15. ראש העירייה דרש שהסוגייה לא תעלה שוב עד סוף הקדנציה - וקיבל

פורסם בתאריך: 19.9.19 15:28

גורמים בעיריית כפר סבא מספרים הבוקר לצומת השרון כי בישיבה שהתקיימה אתמול (רביעי) בשעות הצהריים בלשכת ראש העירייה רפי סער, בהשתתפות נציגי ועד הגנים (ללא יו"ר הוועד שרון שיינין), יו"ר מחלקת הגננות בהסתדרות ענת דדון, יו"ר תא הגננות בסניף השרון בהסתדרות המורים ציפי בוגנים, אנשי מחלקת החינוך וראש העירייה והעוזרת האישית  – הוחלט כי שעת ארוחת הצהריים בגני היול"א תחול בשעה 13:15.

בתחילת הישיבה, מספרים הגורמים, הביעו ההורים את מורת רוחם על ההחלטה להזיז את שעת הארוחה מ-13:00 ל-14:00. בין השאר, הציגו הוכחות פדגוגיות לחשיבות שבהאכלת הילדים בשעה מוקדמת יותר, והביעו מחאה על האופן בו דדון התבטאה כלפיהם בראיונות האחרונים שלה בצומת השרון. גורמים בעירייה אומרים כי בסופו של דבר הסכימה דדון ללכת לקראת ההורים לאחר שהבינה שסוגיית האוכל בגנים בכפר סבא ייחודית לעיר.

עוד סוכם בישיבה שבארבע השנים הקרובות לא ידון שוב נושא שעת הגשת שעת ארוחת הצהריים בגני יול"א, לבקשת סער. עוד נודע על פי הגורמים שככל הנראה המכשירים הייחודים הנקראים "חמודי", שהם גם מקרר וגם תנור ושנרכשו לצורך הגשת ארוחת הצהריים בגנים, ייכנסו לשימוש לאחר החגים בהסכמת כל הצדדים.

נזכיר כי ביום שני השבוע הפגינו הורים לילדי גנים בעיר במחאה על החלטת דדון ובוגנים להעביר את מועד ארוחת הצהריים לקראת השעה 14:00. לטענת ההורים, הגשת ארוחת הצהריים בשעה מאוחרת יחסית תקשה על הילדים שיישארו רעבים ולא מרוכזים. בפגישה האחרונה שקיימו השתיים עם ראש העיר הם לא הגיעו להסכמות ודדון אף שלחה את ההורים הכעוסים "לשתות כוס מים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מסכים !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אבקש להזיז את שעת הארוחה
    לשעה 13:17 זה מאוד חשוב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מסכנות הגננות עם איזה הורים הן צריכות להתמודד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר