מירית שקד ברק. צילום אבישג שאר-ישוב
צילום אבישג שאר-ישוב

שקד ברק קוראת ליועץ המשפטי לממשלה להביא לחשיפת "הפרשה העלומה"

המתמודדת לראשות העיר קוראת להסיר את צו איסור הפרסום שביקש יובל לוי: "נמנעות מהבוחר עובדות חשובות וישנה פגיעה מהותית בהתמודדות כולה"

פורסם בתאריך: 18.10.18 11:38

בפנייה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, קוראת המתמודדת לראשות עיריית כפר סבא, מירית שקד ברק, לחשוף מידע על "פרשה עלומה", כלשונה, הנוגעת למתמודדים בבחירות המקומיות בכפר סבא.

"בימים האחרונים נעתר בית המשפט לבקשתו של אחד המתמודדים, מר יובל לוי, והוציא צו איסור פרסום אשר נוגע לפרשה כלשהי בה מעורבים מר לוי ומתמודד נוסף, ראש העיר המכהן מר צביקה צרפתי", כותבת מירית שקד-ברק למנדלבליט, "אדוני, עם כל הכבוד לבית המשפט המכובד, ומבלי שאדע מהי אותה פרשה עלומה, אני סבורה כי מדובר בפגיעה חמורה בהליך הדמוקרטי וברעיון הדמוקרטי. עת בחירות היא העת שבה מוטל על המתמודדים להתייצב מול הבוחר ולהיחשף, על הטוב והרע שבהם. כאשר נמנעות מהבוחר, בכוונת מכוון, עובדות חשובות – ישנה פגיעה מהותית בהתמודדות כולה ובזכותו של הבוחר להכיר את התמונה כולה, בטרם ייגש לקלפי ויטיל את הפתקים".

היא הוסיפה: "לא יעלה על הדעת כי מתמודדים שונים יבקשו להסתיר ולטשטש מידע הנוגע לפרשיות בהן הם מעורבים, וזאת במקום להתמודד עם המידע ולספק תשובות טובות לציבור הבוחרים. חסימת המידע בפני הציבור מתאימה יותר לאופן בו נוהגים במדינות חשוכות וישראל כמובן איננה כזאת. אשר על כן אני קוראת לחשוף את כל המידע אשר נעשה ניסיון להסתירו מהציבור, כאן ועכשיו וזאת על מנת שלא למנוע  הונאת בוחרים דה פאקטו".

צביקה צרפתי. צילום רמי זרנגר

צביקה צרפתי. צילום רמי זרנגר

מהמטה של צביקה צרפתי נמסר בתגובה: "אין לראש העירייה צביקה צרפתי שום קשר להסרת החיסיון. מצערת העובדה שהגברת שקד מנסה לשרבב את שמו על מנת לזכות בקולות".

יובל לוי

יובל לוי

תגובת מטה הבחירות של יובל לוי: "יובל לוי נאמן לחוק ופועל להגשימו, במסגרת אחריותו כראש העיר לעתיד. כל הניסיונות של גיבורי פרשת רוטשילד 55 להסתיר נסיבות מכירת קרקע למקורבים לראש העירייה, בניגוד לדין, יעלו בתוהו. נעמוד בצו איסור הפרסום הארעי של בית המשפט, שניתן בהכירו בצדקת דרישתנו, עד להחלטה אחרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוחנן

    לא רוצים גנבים בוחרים בתנועת התפוזים
    מירית שקד ברק תפוזינה לרשות העיר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר