יובל לוי
יובל לוי

העירייה ביקשה לתקן את הפרוטוקול, יובל לוי דרש וקיבל צו איסור פרסום

הבחירות מתחממות: מה ביקשה העירייה לשנות בפרוטוקול הדיון, ולמה יובל לוי ביקש וקיבל צו איסור פרסום?

פורסם בתאריך: 9.10.18 18:08

שופט בית משפט המחוזי בלוד, מנחם פינקלשטיין, הוציא היום, לבקשת המתמודד לראשות עיריית כפר סבא יובל לוי, צו איסור פרסום לחלק מבקשה לתיקון פרוטוקול שהגישו עורכי הדין של עיריית כפר סבא, במסגרת העתירה שהגיש לוי נגד העירייה וראש העירייה בפרשת השטח ברוטשילד 55. 

בהמשך לדיון שהתקיים ביום ראשון בבוקר במסגרת העתירה, ביקשה אתמול עורכת הדין החיצונית של העירייה, בתיה בראף, מבית המשפט לבצע שני תיקונים בפרוטוקול, משפטים שלדבריה הושמטו ממנו בטעות.

התיקון הראשון נוגע לבקשתה של עו"ד בראף לדחות את המועד אותו קצב בית המשפט להגשת תגובת משרד הפנים, עד לאחרי הבחירות, מחשש שלוי ישתמש בעתירה לתעמולת בחירות. בראף ביקשה להוסיף לפרוטוקול, כציטוט מפיה, את המשפט: "יש להורות על דחיית המועד אותו קצב בית המשפט להגשת תגובת משרד הפנים למועד שלאחר הבחירות, במהלך חודש נובמבר, כדי למנוע ניצול לרעה של ההליך המשפטי באופן בלתי הוגן, מתוקף היותו של העותר כאחד מני מועמדים אחרים שמתמודדים בעיר לתפקיד ראש העיר וזאת על מנת למנוע חשש לתעמולת בחירות בסמוך למועד הבחירות".

לגבי המשפט השני שביקשה בראף להוסיף לפרוטוקול, קיבל היום כאמור השופט את בקשתו של לוי, והוציא צו איסור פרסום ארעי על כל הנאמר בו. למרות זאת, דלפה היום הבקשה לרשת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. David sela

    מה קשה להבין העירייה העומד בראשה כיום ומנכ"ל העיר פעלו באופן שערורייתי ההוכחות פורסמו וכעת העירייה מנסה להסוות/לשנות את התכנים והפרוטוקולים מאותה ישיבה שערוייתית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר