הפגנת תושבים נגד תוכנית המתאר. צילום אריה אברמזון
הפגנת תושבים נגד תוכנית המתאר. צילום אריה אברמזון

שישי בצהריים: תושבים הפגינו מול עיריית כפר סבא נגד תוכנית המתאר (וידאו)

מובילת המחאה והמתמודדת על ראשות העיר, מירית שקד ברק: "להנהגה הזמנית אין מנדט לקדם את התוכנית. יש לחכות לבחירות"

פורסם בתאריך: 10.3.18 20:14

כ-20 תושבים הפגינו ביום שישי בצהריים מול בניין עיריית כפר סבא נגד תוכנית המתאר של העיר. מארגנת ההפגנה, המתמודדת על ראשות העיר מירית שקד ברק, אמרה למשתתפים בהפגנה: "אני רואה אתכם פה, וכל הכבוד שהגעתם ביום שישי להיאבק על העיר שלנו ועל איכות חיינו. אנחנו מתנגדים לבנייה מטורפת בלי תשתיות. אנחנו מתנגדים לאזורי תעשייה מזהמים. אנחנו דורשים תחבורה ציבורית נאותה. אם ערים אחרות עשו את זה, כפר סבא לא יכולה?".

עוד הוסיפה שקד-ברק: "התוכנית תוכננה בהובלת ראש העירייה לשעבר יהודה בן חמו, שנאלץ להתפטר בעקבות הגשת כתב האישום נגדו. אין מנדט להנהגה הזמנית לקדם את תוכנית המתאר. בעוד כשמונה חודשים יתקיימו בחירות לראשות העיר ועד אז יש לעצור את התוכנית. חברי מועצת העיר הצביעו פעמיים למשוך את תוכנית המתאר מהועדה המחוזית. לא יתכן שהתוכנית תמשיך להתקדם כאשר רוב הציבור ונציגי הציבור בעיר מוקיעים אותה".

נזכיר שמטה המאבק נגד תוכנית המתאר מקים צוות של אנשי מקצוע הכולל בין השאר אדריכלים, מתכנני ערים, יועצי תחבורה ושמאים, לקראת הגשת ההתנגדויות לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה נגד תוכנית המתאר העירונית כפר סבא/2035 שפורסמה ביום שלישי השבוע מחדש, כפי שנכתב לראשונה בצומת השרון כפר סבא.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר