איתי צחר. צילום עזרא לוי
איתי צחר. צילום עזרא לוי

מנכ"ל העירייה טוען: "מזה שלושה חודשים אני מבקש ממשרד הפנים התייחסות לגבי רוטשילד 55"

מנכ"ל עיריית כפר סבא, איתי צחר, טוען שמשרד הפנים מסרב לחשוף את עמדתו בנוגע לתקינות הליך ההצבעה השנוי במחלוקת במועצת העיר בחודש יוני

פורסם בתאריך: 11.10.18 08:42

מנכ"ל עיריית כפר סבא, איתי צחר, טוען שמשרד הפנים מסרב לחשוף את עמדתו בנוגע לתקינות הליך ההצבעה השנוי במחלוקת במועצת העיר בחודש יוני, אז אושרה העברת שטח עירוני ברוטשילד 55 לקבלן פרטי, החלטה שהמתמודד לראשות העיר יובל לוי מנסה לבטל באמצעות עתירה לבית המשפט. ממשרד הפנים, שצורף השבוע כמשיב לעתירה, טרם התקבלה תגובה.

לדברי צחר, הוא מנהל עם משרד הפנים תכתובת ארוכה, שהחלה לפני כשלושה חודשים, הכוללת פניות חוזרות ונשנות בעל פה ובכתב שיזם, בהן חזר ודרש את התייחסות משרד הפנים לנושא חוקיות ההצבעה. בין השאר כתב צחר באחד המכתבים לממונה על המחוז במשרד הפנים, יונתן בר סימנטוב: "אנו זקוקים לעזרתכם בנושא זה ולחוות דעת משרד הפנים כממונה על הרשות. אודה על קבלת התייחסות לסוגיה המשפטית שבנדון על ידי משרד הפנים. אבהיר שוב כי עד לקבלת הכרעה בנושא זה אין בכוונתי לקדם את ההסכם המדובר".

במכתב אחר כתב צחר: "מזה כחודשיים אני מצוי בתכתובות עם משרדך בבקשה לקבל מענה ברור וחד משמעי בנוגע לתקינות הליך ההצבעה, אשר התקיימה בישיבת המועצה ב-6 ביוני 2018 ועסקה בפרויקט בכתובת רוטשילד 55. אודה על קבלת התייחסות לסוגיה המשפטית שבנדון על ידי משרד הפנים".

 

צחר לצומת השרון: "הופנו אלינו האשמות ואנחנו רוצים לוודא שאין טעות במעשינו. לכן אני דורש מהם שיתייחסו לתקינות הליך ההצבעה ולוודא שאין בו פגמים. בכל פעם משרד הפנים מחזיר לנו את ההתייחסות ואומר שאם היועץ המשפטי שלנו החליט מה שהחליט זה בסדר. ואני חוזר ואומר סליחה, הביקורת היא עליי ועל היועץ המשפטי שלנו ולכן אני רוצה לדעת אם אני בסדר והם צריכים להתייחס לכך כרגולטור שלנו. לשמחתי השופט נעתר לבקשתנו הכתובה וצירף את משרד הפנים כמשיבה".

תגובת משרד הפנים תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דנה תיגלמאן

    מה זה אני לא מתכוון להיביר, הנפוליון הזה הוא ראש העיר או מר צרפתי? מזל שיובל לוי קלט את הצמד הזה ונלחם בשביל כולנו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר