ישיבת ההיערכות בעירייה, הבוקר
ישיבת ההיערכות בעירייה, הבוקר

שגרה דרוכה: פיקוד העורף הנחה לסגור את המקלטים בכפר סבא

ראש עיריית כפר סבא אחרי הערכת המצב הבוקר: "ההנחיה היא לחזור למצב שיגרה ולנהל חיים רגילים ותקינים. בשלב זה, הלימודים במוסדות החינוך ייערכו כסדרם"

פורסם בתאריך: 25.3.19 10:15

פיקוד העורף הנחה את עיריית כפר סבא לסגור את המקלטים שנפתחו הבוקר, עם נפילת טיל על בית במושב משמרת, ולחזור לשגרה. בישיבה, שהתקיימה הבוקר בהשתתפות ראש העירייה רפי סער, הגורמים העירוניים האחראים על תפעול העיר בשעת חירום ונציג פיקוד העורף באזור כפר סבא, עוזי בוכבינדר, דיווחו כל בעלי התפקידים על הבדיקות שנעשו, לרבות בדיקת המקלטים.

סער: "הנחיות פיקוד העורף קובעות בשלב זה כי אין מצב חירום באזור כפר סבא, ואין הנחייה להעלאת רמת הכוננות. ההנחיה היא לחזור למצב שיגרה ולנהל חיים רגילים ותקינים. בשלב זה, הלימודים במוסדות החינוך ייערכו כסדרם. חשוב להדגיש כי עיריית כפר סבא מצויה בקשר ישיר עם פיקוד העורף ופועלת על פי תרגולת חירום סדורה. אנו פרוסים בשטח בכוחות נרחבים והמקלטים ערוכים ומוכנים למקרה הצורך".

ראש העיר רפי סער בעידכון מרגיע לתושבי העיר: "אנו פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף. אנחנו ערוכים לכל תרחיש. חשוב להדגיש כי המצב כעת הינו מצב של חזרה לשיגרה". מוזמנים להקשיב.

Posted by ‎עיריית כפר סבא‎ on Sunday, March 24, 2019

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר