דניאל וולף. צילום באדיבות בית החולים מאיר
דניאל וולף. צילום באדיבות בית החולים מאיר

וידאו | אב המשפחה שביתה נפגע מטיל: "הטסתי את אשתי והבנות לממ"ד. אמא שלי לא הספיקה. ואז היה שקט"

דניאל וולף, בתו בת השלוש ואביו שוחררו מבית החולים. אמו סוזן שנפגעה בינוני הועברה לטיפול בבילינסון. אם המשפחה, ילדה בת חצי שנה והשכנה בת ה-12 נשארות להשגחה בבית החולים

פורסם בתאריך: 25.3.19 13:21

"רצתי לבת הבכורה, הרמתי אותה, רצתי לאשתי ולבת הקטנה. הטסתי אותן לממ"ד. הלכתי להורים שלי, אמרתי להם, אבא שלי רץ ליחידה אחרת לאחותי הקטנה ואני ואשתי ושתי הבנות הינו בממ"ד. אמא שלי לא הספיקה, היא עמדה בין המטבח לממ"ד ועמדה איפה שנפל כל מה שנפל. ואז היה שקט ואבק בכל מקום, צרחות, זה היה נורא. ואז ישר פיניתי את אשתי ושתי הבנות. ראיתי את אמא שלי שוכבת, הרמתי אותה ופיניתי אותה. דיברתי איתה עד שהאמבלונס הגיע שפינה אותנו לבית החולים".

כך תיאר הבוקר דניאל וולף, אב המשפחה שביתה במושב משמרת נפגע הבוקר מטיל שנורה מרצועת עזה, את שאירע ברגעי הפגיעה. וולף נפצע קל באירוע. הוא, אביו ובתו בת השלוש שוחררו מבית החולים. אמו סוזן וולף שנפצעה באורח בינוני הועברה לבית החולים בילינסון. אם המשפחה ובת החצי שנה נשארות בבית החולים להשגחה. ד"ר נסים אוחנה, מנהל האגף האורתופדי בבית החולים מאיר, מעדכן כי השכנה של המשפחה, נערה בת 12, תשאר הלילה באשפוז ומחר יחליטו על המשך הטיפול, וככל הנראה היא לא תזדקק לניתוח.

סוזן וולף, שנפצעה כאמור באורח בינוני, היא מורה בבית התלמיד בבית הספר מגד ברעננה. היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מפגיעת הדף, כוויות קלות ופציעות שנגרמו מרסיסים. בבית החולים מאיר מספרים כי במהלך הטיפול בוולף התגלה כי בשל המורכבות של פציעתה שכללה פגיעה חודרת מרסיס בראשה, הוחלט להעבירה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה לטיפול במחלקה הנוירוכירורגית. מבית החולים בילינסון נמסר כי וולף כעת נמצאת בחדר טראומה, בהכרה מלאה ובמצב יציב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר