חיה שפירא (במרכז) עם מנהל האיגוד המקוצעי בהסתדרות עו"ד דניאל אנסקי (משמאל) ושאול דור יו"ר ההסתדרות סניף כפר סבא הוד השרון

ועד עובדי העירייה במכתב לעובדים: "הבענו התנגדות חד משמעית לפגיעה בתנאי ההעסקה"

במכתב ששלחה יו"ר הוועד חיה שפירא לעובדי העירייה היא כתבה שבוועד מחכים לנתונים מהעירייה כדי להמשיך בהתדיינות. אתמול נפגשו נציגי הוועד עם מנכ"ל העירייה ומנהלת משאבי האנוש

פורסם בתאריך: 19.5.20 13:12

ועד העובדים בעיריית כפר סבא, בראשות חיה שפירא, הצהיר במכתב שיצא אתמול (שני) לעובדים כי הוא לא חתם על שום הסכמות מול ההנהלה ולא הסכים לשום פגיעה בזכויות העובדים.

כזכור צומת השרון פרסם לראשונה כי העירייה הודיעה על ביטול השעות הנוספות ושעות הכוננות. בוועד ערכו מאז מספר פגישות עם מנכ"ל העירייה וראש העירייה בנושא. ביום ראשון השבוע חשפנו כי יש מבוי סתום בין ועד העובדים להנהלה וכי הנטייה של הוועד היא לא להסכים לאף קיצוץ. בוועד אף מאיימים מאחורי הקלעים להכריז על סכסוך עבודה באם לא יצליחו להגיע להסכמות.

"ועד העובדים וההסתדרות הביעו התנגדות חד משמעית לפגיעה, שכבר נעשתה, בתנאי העסקת עובדי העירייה מעבר למה שסוכם עליו ברמה הארצית, בכל הסקטורים, ולעניין זה, כל זכויות העובדים וטענותיהם נשמרות", כתבה שפירא בשם הוועד. "ועד העובדים הביע התנגדות בעת הזו לצעדים נוספים מצד העירייה לפגיעה בזכויות העובדים, על רקע המצב הכלכלי הקשה הנטען מצד הנהלת העירייה, המתווסף למצב הקשה של העובדים והמשק בתקופת הקורונה – מבלי שתיערך בדיקה יסודית ומקיפה של כל הנתונים שיימסרו בהקדם הניתן על ידי העירייה, וייבחנו על ידי ועד העובדים וגורמים מקצועיים נוספים".

לדבריה מאז פרוץ משבר הקורונה, ועד העובדים פועל בשיתוף עם ההסתדרות והנהלת העיר ועושה "כל אשר לאל ידיו לשמור על זכויות העובדים ולצמצם את הפגיעה בעובדים ככל הניתן, בכל האמצעים העומדים לרשותו".

עוד היא מוסיפה כי הוועד ער למצבם הקשה של חלק מהעובדים שנפגעו באופן ניכר כתוצאה מצעדים שננקטו מצד הרשות ו"הדברים נבדקים ביסודיות".

שפירא גם קוראת במכתבה לשים סוף למה שהיא מכנה "חרושת השמועות המסולפת מצד נציגים מטעם עצמם שבוחרים להשמיץ את ועד העובדים תוך מסירה של מידע מוטעה ומטעה".

לדבריה אתמול התקיימה פגישה עם מנכ"ל העירייה, איתי צחר, ומנהלת משאבי אנוש, אורית אוזן כרמי בהשתתפות נציגי ועד העובדים יחד עם מחזיק תיק עובדי המעו"ף בהסתדרות מרחב השרון, עו"ד דניאל אנסקי ובפגישה שארכה שעה ארוכה חודדה התנגדותו של ועד העובדים לפגיעה בזכויות העובדים.

"אנחנו צפויים לקבל מידע מוסמך ורשמי מהנהלת הרשות ומאגף משאבי אנוש ביחס למצבת כח האדם ולפגיעה בתנאי העבודה, במקביל לדוחות ונתונים כספיים שזה מכבר הועברו אלינו, לצורך בחינת המשך צעדינו והמשך התדיינות עניינית עם הנהלת הרשות במטרה להביא בשורה לציבור העובדים", נכתב, "עם קבלת מלוא המסכת העובדתית עליה נשענת הנהלת הרשות בעת קבלת החלטותיה, נוכל להתייחס להמשך צעדינו, אשר יישקלו וייבחנו בהתאם להתפתחויות, הכול באופן רציני וענייני, שלא על דרך גישוש באפלה. אנו מקווים כי הנהלת הרשות תשתף עמנו פעולה במשימתנו החשובה של שמירה על מעמד וזכויות העובדים בעירייה, תוך שיתוף פעולה והימנעות מצעדים שיש בהם להרע בעובדים. נמשיך לפעול למענכם ובשבילכם בכל הכלים העומדים לרשותנו, נמשיך לעדכן ולשמוע אתכם, הכל כדי שנצלח את המשברים הללו ביחד ונצא לדרך של שגשוג והצלחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר