הדמיית קריית התקשרות. הדמיה: סקורקא אדריכלים

סער חתם על היתר חפירה, העבודות להקמת קריית התקשורת בכפר סבא יחלו בקרוב

מדובר בתוכנית של חברת ת.י.א תקשורת, הבעלים של אולפני הרצליה, להקמת אולפני טלוויזיה, משרדי הפקות, מכללה לתקשורת וכן מבני מסחר ותעסוקה, סמוך לשכונה הירוקה הצפונית

פורסם בתאריך: 10.8.20 17:06

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, חתם היום (שני) על היתר חפירה ודיפון לקריית התקשורת שאמורה לקום בצפון מערב העיר, סמוך לשכונה הירוקה הצפונית. כך מסרה העירייה. המשמעות: עבודות בניית הקרייה יחלו בקרוב מאוד.

הקמת הקרייה, נזכיר, אושרה בחודש נובמבר בוועדה המחוזית. מדובר בתוכנית של חברת ת.י.א תקשורת, הבעלים של אולפני הרצליה, בצפון-מערב שכונת 80 בכפר סבא, בסמוך למפעלים קניאל ובראון, להקמת 25 אלף מ"ר של אולפני טלוויזיה ומשרדי הפקות, וכן מכללה לתקשורת, מבני מסחר ותעסוקה ומבני ציבור, בהשקעה כוללת של כ–150 מיליון שקל.

"משמעות החתימה על היתר החפירה היא כי כעת ניתן יהיה להתחיל בעבודות חפירת יסודות ומרתף, כאשר בניית המתחם צפויה להסתיים בעוד כשלוש שנים", מסרה העירייה, "קריית התקשורת תוקם על ידי חברת תיא תקשורת וכוללת מרכז ישראלי לקולנוע ולטלוויזיה בצפון מערב העיר. כמו כן, במסגרת התוכנית יועברו אולפני הרצליה ממיקומם הישן לעיר כפר סבא". עוד מסרה העירייה כי "מדובר בתוכנית שקודמה באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, המשתרעת על פני שטח של כ-8.5 דונם, בהם ייבנו בין היתר אולפני צילום והפקה ובית ספר למקצועות התקשורת, משרדים לאולפנים ומסחר נלווה, כאשר המבנה תוכנן על ידי סקורקא אדריכלים".

סער: "העיר כפר סבא שמה בראש סדר העדיפויות העירוני את החינוך והתרבות, ומעודדת ומקדמת חינוך להשכלה גבוהה ואת פעילות הקולנוע הישראלי. מדובר בהזדמנות חשובה ובבשורה אמיתית לעיר כפר סבא ואני מייחל ומקווה כי כבר בקרוב נוכל לחזור לפעילות תרבות בהתאם להנחיות הממשלה. הקמת קריית התקשורת בעירנו, בה התקיים פסטיבל הקולנוע הישראלי וצולמו עשרות הפקות, תתרום הן לכלכלת העיר והם לתושביה ולתושבי האזור כולו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סלע

    זה לגמרי של ראש העיר הקודם נושא שניתפר למידותיו (שיגעון גדלות) וכעת יוצא לפועל .. זהו הסתיימו כל הבעיות בעיר … בתוכעת נותר רק הפרוייקט הזה ..

  2. מישהי שנמאסו עלייה טיפשים

    עוד ועוד בניינים מה אין מספיק?? מתי החרא הזה ייגמר
    ושלא נדבר על הרעש
    אין שכל אין דאגות

  3. המודאג

    ,הירוקה תהיה בסוף שם .יותר מדי בונים שם והאויר נהיה דחוס זה לו הירוק שאנשים חשבו ובאו לגור שם ובקרוב גם מחסני הרכבת יהיו שם בקיצור זה לו ירוק מחליף צבע

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר